Nederlandse text verdrag Ned Thailand belastingheffing

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dirk123
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:27
Locatie: IJmuiden

Nederlandse text verdrag Ned Thailand belastingheffing

#1 Bericht door dirk123 » woensdag 27 september 2006, 15:29

Wilt u de Nederlandse texst lezen van het belasting verdrag wat Nederland heeft met Thailand in verband met voorkoming dubbele belasting????? doe dan het volgende
ga naar startpagina.nl...vul in intax.nl klik op kortere of langere tijd in het buitenlandzijn klik op belastingverdragen klik op verdrag toepassingen klik op lijst van landen waarmee Nederland een belasting verdrag heeft ga naar Thailand dit is de Nederlandse text van het belastingverdrag ter voorkoming van dubbele belasting ik heb er een week over gedaan om dit te vinden doe hier je voordeel mee

wie weet hoe het zit met de wao ik heb hier niks over kunnen vinden (maar ik ben ook een leek ) is er iemand op die forum die er wel uit komt ??? zo ja laat het aub weten alvast bedankt Dirk123
waar moet je nu belasting betalen als je toestemming hebt van het uwv om naar Thailand te emigreren in Nederland of in Thailand

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11634
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Nederlandse text verdrag Ned Thailand belastingheffing

#2 Bericht door jumbo » woensdag 27 september 2006, 15:34

dirk123 schreef:Wilt u de Nederlandse texst lezen van het belasting verdrag wat Nederland heeft met Thailand in verband met voorkoming dubbele belasting????? doe dan het volgende
ga naar startpagina.nl...vul in intax.nl klik op kortere of langere tijd in het buitenlandzijn klik op belastingverdragen klik op verdrag toepassingen klik op lijst van landen waarmee Nederland een belasting verdrag heeft ga naar Thailand dit is de Nederlandse text van het belastingverdrag ter voorkoming van dubbele belasting ik heb er een week over gedaan om dit te vinden doe hier je voordeel mee

wie weet hoe het zit met de wao ik heb hier niks over kunnen vinden (maar ik ben ook een leek ) is er iemand op die forum die er wel uit komt ??? zo ja laat het aub weten alvast bedankt Dirk123
waar moet je nu belasting betalen als je toestemming hebt van het uwv om naar Thailand te emigreren in Nederland of in Thailand
de belastingverdragen geven aan met welke landen NL een verdrag heeft zodat er geen dubbele belasting wordt geheven.
Als NLer betaal je altijd in het land waar je woont, je moet dus normaliter hier je premies afrdragen over inkomsten die je verdient/uitkeringen die je krijgt terwijl in hier bent ingeschreven
Sommigen zitten in een schemerig gebied van in NL uitgeschreven en in TH niet ingeschreven.....dan kan je dus per definitie onder de belastingplicht uitkomen

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”