betaalbaar verblijf op ko mak

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jeannine
komt net kijken
komt net kijken

betaalbaar verblijf op ko mak

#1 Bericht door jeannine » donderdag 21 september 2006, 18:21

Ik ga in december voor een maand naar Thailand.Reedsvoor de 15 de keer.Ben echter nog nooit inTrat en omgeving geweest. Ik bleef meestal ergens hangen waar ik het te gek vond.Maar deze keer wil ik wel naar Ko Chang of naar Ko mak.Op internet zie ik alleen maar dure resorts staan. Weet iemand een fijn, schoon adres ? Het hoeft niet goedkoop te zijn maar ik ben bang dat in die dure resorts alleen maar Bobo's zitten.
Heeft iemand ervaring?

jumbo
Expat
Expat

Re: betaalbaar verblijf op ko mak

#2 Bericht door jumbo » vrijdag 22 september 2006, 02:03

jeannine schreef:Ik ga in december voor een maand naar Thailand.Reedsvoor de 15 de keer.Ben echter nog nooit inTrat en omgeving geweest. Ik bleef meestal ergens hangen waar ik het te gek vond.Maar deze keer wil ik wel naar Ko Chang of naar Ko mak.Op internet zie ik alleen maar dure resorts staan. Weet iemand een fijn, schoon adres ? Het hoeft niet goedkoop te zijn maar ik ben bang dat in die dure resorts alleen maar Bobo's zitten.
Heeft iemand ervaring?
IK denk dat je je computer dan moet bijstellen in instellingen - tools, daar is een tabblead search; 'also look for non bobo hotels' aanklikken

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

kohraya
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#3 Bericht door kohraya » vrijdag 22 september 2006, 07:43

Ik was 1,5 jaar geleden op "Lazy Days Resort". Wél goedkoop, maar erg basic. Toiletten en douche waren gemeenschappelijk.
Hier enkele foto's van o.a. het hutje vlak aan strand
Afbeelding

Het ligt trouwens aan één vd mooiste strandjes vh eiland
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”