sapcentrifuge
Moderator: Loempia
-
- kenner
sapcentrifuge
Ben zinnens om een sapcentrifuge in Thailand te kopen of er eentje van hier mee te nemen. Met zo een overvloed aan dagvers fruit kan je heerlijke drankjes maken. Een gekoeld ananas-, mango- of lycheesapje al dan niet gemengd met wortelsap, lekker toch. De vitamientjes springen er bij wijze van spreken uit. Zo worden we met zijn allen beslist meer dan honderd. Kent iemand een geslaagde combinatie die ik absoluut moet proberen?
Roger
Roger
Snak naar het moment dat Belgische winters verleden tijd zullen zijn.
- jumbo
- Expat
Re: sapcentrifuge
Dit soort sappen kan je overal kopenrogerphayao schreef:Ben zinnens om een sapcentrifuge in Thailand te kopen of er eentje van hier mee te nemen. Met zo een overvloed aan dagvers fruit kan je heerlijke drankjes maken. Een gekoeld ananas-, mango- of lycheesapje al dan niet gemengd met wortelsap, lekker toch. De vitamientjes springen er bij wijze van spreken uit. Zo worden we met zijn allen beslist meer dan honderd. Kent iemand een geslaagde combinatie die ik absoluut moet proberen?
Roger
mijn verschillende recepten; alle soorten fruit (apart of gemengd) met wodka
cheers
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Erelid
- jumbo
- Expat
- jumbo
- Expat
-
- kenner
Drie weken later en nog geen stap verder.
Dat je overal fruitsap kan kopen was mij eerlijk gezegd al bekend. Je kan ook overal goedkoop eten. Waarom je hoofd dan breken over recepten zoals in dit forumonderwerp THAISE KEUKEN. Ik dacht dat het uniek gegeven dat je in Thailand dagelijks en dit het hele jaar door heerlijk fruit kan plukken of kopen op de markt iemand aan het experimenteren zou hebben gebracht. Welke combinaties van fruitsappen zijn een streling voor de smaakpapilen? Wat is de beste dorstlesser? Je hoeft er niet zonodig dronken van te worden het mag zelfs volledig alcoholvrij.
Rogerphayao
Dat je overal fruitsap kan kopen was mij eerlijk gezegd al bekend. Je kan ook overal goedkoop eten. Waarom je hoofd dan breken over recepten zoals in dit forumonderwerp THAISE KEUKEN. Ik dacht dat het uniek gegeven dat je in Thailand dagelijks en dit het hele jaar door heerlijk fruit kan plukken of kopen op de markt iemand aan het experimenteren zou hebben gebracht. Welke combinaties van fruitsappen zijn een streling voor de smaakpapilen? Wat is de beste dorstlesser? Je hoeft er niet zonodig dronken van te worden het mag zelfs volledig alcoholvrij.
Rogerphayao
Snak naar het moment dat Belgische winters verleden tijd zullen zijn.
-
- Erelid
- jumbo
- Expat
de beste dorstlesser is warme thee, dus daar hoef je de spacentrifuge niet voor mee te nemenrogerphayao schreef:Drie weken later en nog geen stap verder.
Rogerphayao
Is inderdaad handig, ik heb er ook een van Tesco geloof ik, goedkoop maar okkie-wokkie kwalitiet en daarnaast kopen we meestal alle sappen kant en klaar aan de weg
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Erelid