Van bangkok naar Surin
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Van bangkok naar Surin
Wij komen 18 november om 15.00 aan in Bangkok en willen dan zo snel mogelijk door naar het "olifantenfestijn" in Surin. Heb al van een insider gehoord dat het moeilijk zal zijn om een binnenlandse vlucht te vinden op dat tijdstip wat ons snel naar Surin brengt.
Heeft iemand nog tips voor ons? Is het bijvoorbeeld volgens jullie een optie op een auto te huren en deze weer in te leveren als we bijvoorbeeld in Chang Mai zijn?
Thanx, Sharon
Heeft iemand nog tips voor ons? Is het bijvoorbeeld volgens jullie een optie op een auto te huren en deze weer in te leveren als we bijvoorbeeld in Chang Mai zijn?
Thanx, Sharon
-
- Volwaardig lid
- willem
- Volwaardig lid
want vliegen naar Buriram is enkel op afroep: MITS genoeg bookings, en dus niet online. UBON is, als je enkel+alleen wl vliegen dan betere keus, maar ubon-Surin kost toch weer 3-4 uur trein of bus
Er gaan 100en ussen en enkele treinen + nog extra treinen, maar die zijn allemaal door slimme Thai vooruitgeboekt. Er gaan zelfs hoteltreinen 9vanwege hotels met te weinig bedjes dan) die waar de pax in slapen ter pelkee
ALS je echt nix geregeld hebt, dan vindt je alles vol of superduur. Bovendien zijn er nog zeker 10 andere wat kleinere chang=elefant shows elders, TAT website raadplegen
Er gaan 100en ussen en enkele treinen + nog extra treinen, maar die zijn allemaal door slimme Thai vooruitgeboekt. Er gaan zelfs hoteltreinen 9vanwege hotels met te weinig bedjes dan) die waar de pax in slapen ter pelkee
ALS je echt nix geregeld hebt, dan vindt je alles vol of superduur. Bovendien zijn er nog zeker 10 andere wat kleinere chang=elefant shows elders, TAT website raadplegen
- willem
- Volwaardig lid
-
- komt net kijken
Bedankt voor de reacties. Tot dusver ziet het er niet zo rooskleurig uit volgens mij. We hebben al wel bijtijds accomodatie geboekt maar had niet verwacht dat het transport problemen zou opleveren.
'Vergeet PB' je hebt het over meerdere bussen en treinen die dat weekend vanuit bangkok naar surin gaan. Heb jij nog suggesties hoe ik daarvoor kan reserveren en waar ik moet zoeken?
Nogmaals bedankt! Sharon
'Vergeet PB' je hebt het over meerdere bussen en treinen die dat weekend vanuit bangkok naar surin gaan. Heb jij nog suggesties hoe ik daarvoor kan reserveren en waar ik moet zoeken?
Nogmaals bedankt! Sharon
-
- Erelid
Sharon,
Op vakantie moet je geen haast hebben.
Bij aankomst op de luchthaven even rondkijken.
Mogelijk is er een bus naar Morchit, ( mor shit ) dat is het busstation waar de bus naar Surin vertrekt.
Ik zou de bus maar nemen.
Die zaterdag is er niets bijzonders in de Isaan, dus alle bussen zitten beslist niet vol.
Geniet alvast van je vakantiewens en zie
http://www.surin.go.th/surin_eng/index_e.htm
Op vakantie moet je geen haast hebben.
Bij aankomst op de luchthaven even rondkijken.
Mogelijk is er een bus naar Morchit, ( mor shit ) dat is het busstation waar de bus naar Surin vertrekt.
Ik zou de bus maar nemen.
Die zaterdag is er niets bijzonders in de Isaan, dus alle bussen zitten beslist niet vol.
Geniet alvast van je vakantiewens en zie
http://www.surin.go.th/surin_eng/index_e.htm
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
- Erelid
Sharon,
Ik moest toch nog even wat opzoeken en weet nu dat er inderdaad rechtstreeks van de nieuwe luchthaven een bus richting SURIN gaat.
Het is bus nr 825 route
Suvarnabhumi airport - Saraburi - Nakhon Ratchasima - Kon Kaen - Udon Thani - Nong Khai
Je zal dan wel in Nakhon moeten overstappen, maar dat is dan beslist geen probleem
Ik moest toch nog even wat opzoeken en weet nu dat er inderdaad rechtstreeks van de nieuwe luchthaven een bus richting SURIN gaat.
Het is bus nr 825 route
Suvarnabhumi airport - Saraburi - Nakhon Ratchasima - Kon Kaen - Udon Thani - Nong Khai
Je zal dan wel in Nakhon moeten overstappen, maar dat is dan beslist geen probleem
-
- komt net kijken
-
- Erelid
Sharon,
Het is instappen en wegwezen. Je kan niet reserveren, omdat deze bus direct van de airport vertrekt. Ik neem aan dat niet alle aankomers gelijk naar Surin zullen gaan. De reistijd in ca 6 uur.
Toch zal ik even verder snuffelen of een reservering mogelijk is.
Het is instappen en wegwezen. Je kan niet reserveren, omdat deze bus direct van de airport vertrekt. Ik neem aan dat niet alle aankomers gelijk naar Surin zullen gaan. De reistijd in ca 6 uur.
Toch zal ik even verder snuffelen of een reservering mogelijk is.