River Kwai Jungle Rafts

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ZazuNL

River Kwai Jungle Rafts

#1 Bericht door ZazuNL » vrijdag 18 augustus 2006, 18:53

Sawadee KRaaaap
Heeft er iemand ervaring met de river kwai jungle rafts in Kanchanaburi. Zijn er nog meer van dit soort afgelegen floatels in de omgeving?

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#2 Bericht door Denhakke » vrijdag 18 augustus 2006, 19:17

River kwai resotel. Wel geen drijvend hotel maar wel prachtige bungalows in de jungle naast de rivier. Wel afgelegen, je kan er enkel met de hotelboot geraken. Is ook een 30 tal kilometers gelegen van het centrum. Als je echt enkele dagen rustig wil zitten is dit de ideale plaats.

http://www.sawadee.com/hotel/kanchanaburi/resotel/

Langelaan
Veel ervaring
Veel ervaring

#3 Bericht door Langelaan » zaterdag 19 augustus 2006, 11:49

Ik slaap er in november 1 nacht.
M'n ouders zijn er al eens geweest en vonden het geweldig. Toen ze s' morgens wakker werden en naar buiten keken, was er een olifant aan het baden in de rivier.

Groetjes,
Bianca

Mart
Erelid
Erelid

#4 Bericht door Mart » maandag 21 augustus 2006, 05:48

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Mirke
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door Mirke » zaterdag 02 september 2006, 16:05

Wij vonden het geweldig, de River Kwai Jungle Rafts. Stel je niet te veel voor van het sanitair, het is erg eenvoudig, maar wel schoon. Een hokje met een wastafel, toilet (zelf water scheppen) en een douche. Afgesloten met een douchegordijn. Een tweepersoons en eenpersoonsbed met klamboes op de kamer. Een klein terrasje aan de achterzijde met een hangmat en een groot terras wat je deelt met drie andere kamers aan de voorzijde. Enkele hangmatten, een grote tafel met banken en een paar relaxstoelen direct aan het water. Het is prachtig aangelegd met heel veel bloeiende planten. Ook zeker de moeite waard is om het Mondorp te bezoeken wat aan de wal ligt. Al het hotelpersoneel komt hier vandaan. Ik zou vooraf even informeren wat de boot kost. Wij hadden het via Greenwood geregeld, maar kregen het idee dat dat veel duurder was dan dat je het via de Rafts regelt.

Langelaan
Veel ervaring
Veel ervaring

#6 Bericht door Langelaan » dinsdag 05 september 2006, 17:38

Wij gaan in november hier overnachten en we betalen via Greenwood voor een retourtje met de boot 1100 bath voor twee personen. Ik vind dit ook aardig aan de prijs :? . Ik wist niet dat je dit ook ter plekke kon regelen, anders had ik dat wel gedaan. Ach, als het maar de moeite waard is.

Groetjes,
Bianca

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”