wat is leuk in chang mai??

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
evelientje

wat is leuk in chang mai??

#1 Bericht door evelientje » vrijdag 01 september 2006, 23:35

In december gaan we naar thailand.We gaan ook naar chang-mai ,maar hebben absoluut geen zin in een trekking.Wat voor ander leuks hebben jullie allemaal gedaan daar ??

khonkaen
Erelid
Erelid

#2 Bericht door khonkaen » zaterdag 02 september 2006, 01:36

wat heet LEUK ???

er is genoeg te zien en te beleven .. bijvoorbeeld doi suthep en ithanon,
de avondmarkt .....maar het ligt aan jezelf wat je leuk vindt..
ik ben gauw tevreden....

ik heb er 4 maanden gewoond en mij geen dag verveelt..

willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door henkypenky » zaterdag 02 september 2006, 11:48

je kunt ook hill-tribes bezoeken en het golden triangle zonder echt aan trekking te doen en dat is zeker de moeite als je het nog niet kent :)
live and let live !

Bartje

Re: wat is leuk in chang mai??

#4 Bericht door Bartje » zaterdag 02 september 2006, 13:09

evelientje schreef:In december gaan we naar thailand.We gaan ook naar chang-mai ,maar hebben absoluut geen zin in een trekking.Wat voor ander leuks hebben jullie allemaal gedaan daar ??
Lekker eten en drinken, raften,ballonvaren,ultralight vliegen,mountainbiken,kanovaren,enduro rijden (motor/jeep),golfen,vissen,shoppen,nightsafari,dierentuin,karten,bowlen,schaatsen,shooting-range,paardrijden,musea,sightseeing,bioscoop,fitnessen,kantoke,gamen,massage,zwemmen,orchideen kwekerij,butterflyfarm,apenshows,olifanten shows,olifanten rijden,quad rijden,buggy crossen, bungy dumpen, rockclimbing,rondvaart enz

Roger

#5 Bericht door Roger » zaterdag 02 september 2006, 13:18

Wat ook leuk is In Chiang-Mai, is een dag je naar de dierentuin, daar zijn panda's, en witte tijgers, en nog veel meer.
Wel zorgen dat je vervoer regelt die je daar naar toe brengt, en daar rond rijdt.
Het is namelijk te groot om daar rond te lopen.
Ook leuk om heen te gaan is een Thai-box wedstrijd, die zijn meestal op vrijdag.
Bezoekje aan Hot-shots of Bubble's voor een lekker avondje stappen.
En een dagje gaan mountain-biken in chiang-may is ook leuk.
Verder heb je nog een zilver/goud fabriekje, en en werkplaats waar ze parasollen maken.
En ik heb daar een lagere school bezocht, maar dat lukt niet altijd...

Roger & Angun..

Gast

#6 Bericht door Gast » zaterdag 02 september 2006, 13:48

Een beetje wandelen, ergens op een bankje zitten, nog een eindje wandelen, ergens iets eten of drinken, weer een eindje wandelen, misschien een massage nemen, een internetcafe bezoeken, naar de openbare bibliotheek een krantje lezen, weer een eindje wandelen, ergens op een bankje zitten.....

evelientje

#7 Bericht door evelientje » zaterdag 02 september 2006, 13:58

Ok,ok we zien het allemaal wel :roll: ,en..... gaan er gewoon een hele leuke vakantie van maken

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door henkypenky » zaterdag 02 september 2006, 21:17

evelientje schreef:Ok,ok we zien het allemaal wel :roll: ,en..... gaan er gewoon een hele leuke vakantie van maken
ja we zien het wel ............. kon er niet op zijn minst niet ff een dankjewel af ? jezus , ik haat die anonieme vragerij zonder inloggen en doe er nu echt ook nie meer aan mee , sorry :(
live and let live !

evelientje

#9 Bericht door evelientje » zondag 03 september 2006, 09:24

Hankypenky.BEDANKT HOOR, !!! Eht ik zal je nootit meer vergeten.Als iedereen zo goed was als jou,dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien !!

Gast

#10 Bericht door Gast » maandag 25 september 2006, 12:17

haha 1-0 voor evelien lijkt me zo

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”