Khao Yai Tour 12-14 nov.'06
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Khao Yai Tour 12-14 nov.'06
Hallo,
Wij willen de Khao Yai tour bij Greenwoodtravel reserveren van 12-14 november. Tot nu toe zijn er geen medereizigers en moeten we een flinke toeslag betalen, omdat we maar met z'n tweeën zijn.
Zijn er dus meer liefhebbers voor deze tour op deze datum? Dan horen wij dat graag!
Rivke
Wij willen de Khao Yai tour bij Greenwoodtravel reserveren van 12-14 november. Tot nu toe zijn er geen medereizigers en moeten we een flinke toeslag betalen, omdat we maar met z'n tweeën zijn.
Zijn er dus meer liefhebbers voor deze tour op deze datum? Dan horen wij dat graag!
Rivke
-
- Volwaardig lid
Rivke,
Begrijp ik het goed dat Greenwood jou, haar bedrijfsrisico wil doorberekenen? (bij onvoldoende deelname betaal jij voor de rest) En ga je nu echt het werk van het reisburo overnemen (klanten zoeken) om de prijs te drukken?
Ik denk dat je beter ter plekke (in dat geval) een reisburo kunt zoeken. Wellicht goedkoper en minder arbeidsintensief.
Begrijp ik het goed dat Greenwood jou, haar bedrijfsrisico wil doorberekenen? (bij onvoldoende deelname betaal jij voor de rest) En ga je nu echt het werk van het reisburo overnemen (klanten zoeken) om de prijs te drukken?
Ik denk dat je beter ter plekke (in dat geval) een reisburo kunt zoeken. Wellicht goedkoper en minder arbeidsintensief.
-
- komt net kijken
Hoi ,
Je kan als je dat wil ,ook zelf alles prima regelen hoor met bus of trein naar Pak Chong ,op het trein station staan mensen van div guesthouses die overnachtingen aanbieden of een all incl pakket ,overnachtingen plus tour.
Zelf in het GreenLeaf guesthouse gezeten erg basic maar wel met toilet en douche en schoon voor 200 bth p.n
Maar ook als je duurder wilt zijn er prima mogelijkheden .
Je kan als je dat wil ,ook zelf alles prima regelen hoor met bus of trein naar Pak Chong ,op het trein station staan mensen van div guesthouses die overnachtingen aanbieden of een all incl pakket ,overnachtingen plus tour.
Zelf in het GreenLeaf guesthouse gezeten erg basic maar wel met toilet en douche en schoon voor 200 bth p.n
Maar ook als je duurder wilt zijn er prima mogelijkheden .
-
- kenner
- Contacteer:
Er staat op de website dat er voor deze tour een minimum is van 4 deelnemers en dat dan de normale prijzen van toepassing zijn. Bij minder deelnemers kan het ook, maar dan wordt er een hoger bedrag aangerekend. Dit is niet bij alle tours bij Greenwood, kennissen van mij hebben de Klassieke Tour bij hen gedaan en waren toen de enige geïnteresseerden en hebben hier niet voor moeten bij betalen. Ook al kan je deze tour privé doen en je in dit geval meer betaald.
Greenwood kan natuurlijk het risico incalculeren maar in dat geval zal je altijd meer moeten betalen.
Greenwood kan natuurlijk het risico incalculeren maar in dat geval zal je altijd meer moeten betalen.
-
- komt net kijken
Wij zijn een paar weekjes geleden ook naar Khao Yai geweest op eigen gelegenheid.
Met de bus (vanaf noord/noordoostelijke busterminal) gaat ieder half uur.
naar Pak Chong.
Je kunt ook een taxi nemen, de prijs kun je goed afdingen...
In Pak Chong een sawng-thaew nemen richting khao yai en dan moet je wel een beetje weten waar je wilt overnachten, een lodge of hotel.
Wij heben in hotel Juldis geslapen.
En in het park hebben wij 1 dag zelf rondgekeken en de de 2de dag met een chauffeur met auto en een gids.
Ik moet er wel bijzeggen, de dag dat we zelf hebben gedaan moesten we liften om bij het visitors centre te komen.
In het park hebben we veel dieren gezien, vlinders, vogels, hornbills, herten, schorpioen, slangetjes, schildpadden, helaas geen olifanten.
Dus als je er heen wilt, het is makkelijk op eigen gelegeheid te doen, en een stuk goedkoper ook!
Met de bus (vanaf noord/noordoostelijke busterminal) gaat ieder half uur.
naar Pak Chong.
Je kunt ook een taxi nemen, de prijs kun je goed afdingen...
In Pak Chong een sawng-thaew nemen richting khao yai en dan moet je wel een beetje weten waar je wilt overnachten, een lodge of hotel.
Wij heben in hotel Juldis geslapen.
En in het park hebben wij 1 dag zelf rondgekeken en de de 2de dag met een chauffeur met auto en een gids.
Ik moet er wel bijzeggen, de dag dat we zelf hebben gedaan moesten we liften om bij het visitors centre te komen.
In het park hebben we veel dieren gezien, vlinders, vogels, hornbills, herten, schorpioen, slangetjes, schildpadden, helaas geen olifanten.
Dus als je er heen wilt, het is makkelijk op eigen gelegeheid te doen, en een stuk goedkoper ook!
-
- Volwaardig lid
Interessante gedachtengang, ik dacht (tot nu) dat het gebruikelijk was in (welke handel dan ook) om stuksprijzen te etaleren en bij grotere afname in-één, eventueel korting te geven.Thaifreak schreef:Er staat op de website dat er voor deze tour een minimum is van 4 deelnemers en dat dan de normale prijzen van toepassing zijn. Bij minder deelnemers kan het ook, maar dan wordt er een hoger bedrag aangerekend. Dit is niet bij alle tours bij Greenwood, kennissen van mij hebben de Klassieke Tour bij hen gedaan en waren toen de enige geïnteresseerden en hebben hier niet voor moeten bij betalen. Ook al kan je deze tour privé doen en je in dit geval meer betaald.
Als het voor iedereen acceptabel is dat je, als eindconsument meer gaat betalen omdat ik als bedrijf niet de benodigde afzet kan vinden, ga ik morgen nog mijn tarieven aanpassen. Ik hoef dan slechts op mijn site te vermelden dat genoemde prijzen enkel gelden bij afname van een zeecontainer vol, en indien het je niet lukt als klant voldoende mede klanten te vinden om de container te vullen ik de prijs met de individuele verzendkosten ga vermeerderen. Het zou te "mooi" zijn om waar te wezen.
-
- kenner
- Contacteer:
Als dit voordien duidelijk wordt aangegeven heb ik hier inderdaad geen problemen mee, dan is de keuze nog altijd an mij. Greenwood zou ook nog altijd de voorwaarde kunnen stellen dat er minstens 4 personen moeten ingeschreven zijn en dat anders de tour gewoon niet doorgaat. Dit is dan zeker niet ongebruikelijk in de reiswereld.nicod schreef:Interessante gedachtengang, ik dacht (tot nu) dat het gebruikelijk was in (welke handel dan ook) om stuksprijzen te etaleren en bij grotere afname in-één, eventueel korting te geven.Thaifreak schreef:Er staat op de website dat er voor deze tour een minimum is van 4 deelnemers en dat dan de normale prijzen van toepassing zijn. Bij minder deelnemers kan het ook, maar dan wordt er een hoger bedrag aangerekend. Dit is niet bij alle tours bij Greenwood, kennissen van mij hebben de Klassieke Tour bij hen gedaan en waren toen de enige geïnteresseerden en hebben hier niet voor moeten bij betalen. Ook al kan je deze tour privé doen en je in dit geval meer betaald.
Als het voor iedereen acceptabel is dat je, als eindconsument meer gaat betalen omdat ik als bedrijf niet de benodigde afzet kan vinden, ga ik morgen nog mijn tarieven aanpassen. Ik hoef dan slechts op mijn site te vermelden dat genoemde prijzen enkel gelden bij afname van een zeecontainer vol, en indien het je niet lukt als klant voldoende mede klanten te vinden om de container te vullen ik de prijs met de individuele verzendkosten ga vermeerderen. Het zou te "mooi" zijn om waar te wezen.