Hallo,
Wij gaan over 2 weken proberen naar thailand te reizen. Aangezien we op een speciaal ticket vliegen kunnen wij alleen mee als er open stoelen zijn in het vliegtuig.
Kunnen wij ter plekke een ticket kopen naar phuket op bangkok airport? wij kunnen dit niet over het internet doen aangezien wij niet weten op welke dag wij aankomen.
Groeten Rick en Kim
Van bangkok naar Phuket
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
- Contacteer:
Op het moment dat je weet dat je vertrekt kun je naar alle waarschijnlijkheid nog steeds on-line of via reisagent (Thai Air) een ticket kopen naar Phuket. Het is ook mogelijk op de luchthaven maar hou er rekening mee dat je misschien een aantal uren moet wachten. Ondanks cdat het geen hoog seizoen is zitten veel vluchten toch vol. In de laatste maanden een aantal keer op BKK gestaan om naar Phuket te vliegen enj geluk gehad met stand-by..
Bedankt!
Bedankt voor de antwoorden.
Ik ga bij aankomst gewoon een ticket regelen...Mijn grootste zorg was dat het zo druk zou zijn dat je weken van te voren een ticket moest kopen om verzekerd te zijn van een reis naar phuket. Een paar uur wachten op een vlucht is na 10/11uur ook geen probleem.
Groeten Rick en Kim
Ik ga bij aankomst gewoon een ticket regelen...Mijn grootste zorg was dat het zo druk zou zijn dat je weken van te voren een ticket moest kopen om verzekerd te zijn van een reis naar phuket. Een paar uur wachten op een vlucht is na 10/11uur ook geen probleem.
Groeten Rick en Kim