Is er ook nog iemand die iets kan mededelen over het GRAND CHINA PRINCESS HOTEL IN BKK,het PRINCE HOTEL IN CHIANG MAI en het DIAMOND PRIVATE RESORT OP KRABI.
Gaan o.a. deze hotels bezoeken tijdens onze reis naar THAILAND in November.
Dit is trouwens een geweldig forum.Info komt uit de eerste hand.Óók heel bijzonder dat iedereen zo snel reageert.
Bedankt mensen. 8)
Hotelinfo
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- serpay
- Volwaardig lid
in bkk in chinatown mooi hotel maar eet maar buiten het hotel of je moet alleen westers willen eten.
in chian-mai goed hotel net bij de nightmarket en lekker eten(thai) goede keus.
in krabi luxe hotel maar wel ver van krabi zelf. niet echt een thais hotel en kijk maar eens goed wat ze hebben moeten slopen en kaaien om het hotel hier te kunnen bouwen. voor mij jammer dat er nog steeds klanten komen.
in chian-mai goed hotel net bij de nightmarket en lekker eten(thai) goede keus.
in krabi luxe hotel maar wel ver van krabi zelf. niet echt een thais hotel en kijk maar eens goed wat ze hebben moeten slopen en kaaien om het hotel hier te kunnen bouwen. voor mij jammer dat er nog steeds klanten komen.
Alfisti rebeli
-
- Volwaardig lid
Diamond resort op Railey?
Railey is zo heerlijk en zo vreselijk mooi, alleen heeft dit resort wel hele slechte recenties op Sawadee!
Bovendien is het ver van allerlei dingen vandaan, (zelfs op klein Railey) in moet je klimmen om bij je kamer te komen.
Ik zou zelf voor een andere optie gaan:Sunrise of Sand&Sea resort.
Railey is zo heerlijk en zo vreselijk mooi, alleen heeft dit resort wel hele slechte recenties op Sawadee!
Bovendien is het ver van allerlei dingen vandaan, (zelfs op klein Railey) in moet je klimmen om bij je kamer te komen.
Ik zou zelf voor een andere optie gaan:Sunrise of Sand&Sea resort.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Inderdaad...Railay is heel mooi en de moeite waard om er geweest te zijn. Zelf ben ik daar verschillende keren geweest en verbleef altijd in het Sand & Sea Resort.
Peter
Peter
Visit Amazing Thailand
http://www.go-thailand.com
http://www.go-thailand.com
-
- Volwaardig lid
Het GRand China Princess hotel in Chinatown is een erg groot hotel met binnenin een klein winkelcentrum. je kunt je hier heerlijk laten masseren. Er zit ook een hele goede koffiebar. Bovenin zit een restaurant met leuk uitzicht over bangkok. Het is voor het geld een goed hotel, drankjes zijn wel duur maar dat is meestal in de hotels.
Als je de hoofduitgang uitloopt richting de rivier en opstapplaats voor de boten zit daar een restaurant aan het water(rechts van de pier) waar je heerlijk kunt eten en waar ze heerlijke versgeperste ananassap hebben.
Als je de hoofduitgang uitloopt richting de rivier en opstapplaats voor de boten zit daar een restaurant aan het water(rechts van de pier) waar je heerlijk kunt eten en waar ze heerlijke versgeperste ananassap hebben.