Draadloos internet in Thailand
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Draadloos internet in Thailand
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag waarop ik een antwoord hoop te vinden.
Mijn dochter is van plan om 6 maanden naar Thailand te gaan.
Visum en reizen en verblijf is allemaal geen probleem, dit wordt door goede kennissen geregeld en begeleid.
ZIj wil haar laptop meenemen en haar vraag is eigenlijk of haar WiFi ook in Thailand werkt en zo nee, is er dan een goedkoop/betaalbaar alternatief
Alvast mijn dank aan een ieder die mij kan helpen
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag waarop ik een antwoord hoop te vinden.
Mijn dochter is van plan om 6 maanden naar Thailand te gaan.
Visum en reizen en verblijf is allemaal geen probleem, dit wordt door goede kennissen geregeld en begeleid.
ZIj wil haar laptop meenemen en haar vraag is eigenlijk of haar WiFi ook in Thailand werkt en zo nee, is er dan een goedkoop/betaalbaar alternatief
Alvast mijn dank aan een ieder die mij kan helpen
- serpay
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Beste Dumbo:
Wifi werkt uitstekend in thailand, ik neem altijd mijn notebook mee, heb overal signaal, op luchthavens vaak tegen betaling van 6 euro per uur, en in sommige plaatsen zoals hotels e.d. is het vaak gratis, kun je zo inloggen.
Laatst was ik in Udon thani( charoensri grand) en gratis wifi!.
Succes!
Wifi werkt uitstekend in thailand, ik neem altijd mijn notebook mee, heb overal signaal, op luchthavens vaak tegen betaling van 6 euro per uur, en in sommige plaatsen zoals hotels e.d. is het vaak gratis, kun je zo inloggen.
Laatst was ik in Udon thani( charoensri grand) en gratis wifi!.
Succes!
M vr gr Rene.
-
- Expat
- Contacteer:
Ik zit nu thuis in een meer 'afgelegen' gedeelte van Patong op Phuket. Heb 8 netwerken om uit et kiezen waarvan er 6 'onsecured' zijn en dus bruikbaar. In vele steden en toeristen plaatsen zal je open netwerken vinden die je kan gebruiken.
Andere netwerken zijn tegen betaling beschikbaar zoals op vliegvelden, Starbucks etc.
Andere netwerken zijn tegen betaling beschikbaar zoals op vliegvelden, Starbucks etc.
-
- komt net kijken
bedankt
Manuel bedankt voor je info, maar mijn grote vraag is hoe werkt die betaling als je moet betalen, is dat pre-paid of moet je een abbonement nemen bij een provider en wat is het goedkoopste
grt
dumbo
grt
dumbo
-
- Expat
- Contacteer: