Reizen in december/januari (hoogseizoen)
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of het verstandig is om eind december/begin januari op de bonnefooi te reizen naar Kanchanaburi, Koh Pha Ngan & Koh Samui? Ik wil namelijk zo flexibel mogelijk reizen maar uiteraard niet de kans lopen zonder een behoorlijk overnachtingsadres de nacht te moeten doorbrengen.
Wie oh wie heeft tips?
groet,
Robin
Kan iemand mij vertellen of het verstandig is om eind december/begin januari op de bonnefooi te reizen naar Kanchanaburi, Koh Pha Ngan & Koh Samui? Ik wil namelijk zo flexibel mogelijk reizen maar uiteraard niet de kans lopen zonder een behoorlijk overnachtingsadres de nacht te moeten doorbrengen.
Wie oh wie heeft tips?
groet,
Robin
- jumbo
- Expat
Ik reis meestal op de bonnefooi en overal naar toe echter mijn ervaring is dat de duurdere hotels dan alleen nog beschikbaar zijnEdje schreef:Niet aan te raden. Het is altijd mogelijk maar dan moet je met mindere accomodatie tevreden zijn en langer zoeken.
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Erelid
Van 23 december tot 2 januari bestaat er een geringe kans dat je in bepaalde plaatsen wat meer moeite zal moeten doen.
Zelfs hier in Cha-am, een zeer geliefde vakantieplaats voor Thais, zijn er dan in alle prijsklassen nog kamers beschikbaar.
Mart
Zelfs hier in Cha-am, een zeer geliefde vakantieplaats voor Thais, zijn er dan in alle prijsklassen nog kamers beschikbaar.
Mart
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Ik heb meer dan 15 jaar altijd in de periode december t/m april in Thailand gereisd en altijd accommodatie kunnen vinden. Wel is niet altijd de geschikste aanwezig. Het kan wel voorkomen dat er geen tickets voor de nachttrein rond de feestdagen te krijgen zijn. Op de meeste stations zijn deze vooruit te boeken.
Peter
Peter
Visit Amazing Thailand
http://www.go-thailand.com
http://www.go-thailand.com
-
- heeft ervaring
Re: Reizen in december/januari (hoogseizoen)
Laat maar weten wanneer je in Samui bent dan zal ik wel zorgen dat je goede kamer hebt hier, geef me de prijsklasse en ik zorg er wel voorRobin schreef:Hallo,
Wie oh wie heeft tips?
groet,
Robin
Ik woon op Samui
Scottbiker 8)
"Best things in life are not things."
-
- komt net kijken
Dag scottbiker1976!
lekker dat je op koh samui woont! Jij als eilandenkenner hebt vast wel een antwoord. Wij (ik, vriend en koter) gaan ook in januari (3 tot 26) naar de thaise eilanden, maar willen ook eigenlijk niks boeken. Is het nou echt nodig?
Als we naar de eilanden in de golf gaan, wat raad je aan.... direct door naar koh tao of phanang? Wat vind jij van de locatie van het hotel central samui village zelf op samui?
Ben benieuwd wat je daar doet......
groetjes miranda
lekker dat je op koh samui woont! Jij als eilandenkenner hebt vast wel een antwoord. Wij (ik, vriend en koter) gaan ook in januari (3 tot 26) naar de thaise eilanden, maar willen ook eigenlijk niks boeken. Is het nou echt nodig?
Als we naar de eilanden in de golf gaan, wat raad je aan.... direct door naar koh tao of phanang? Wat vind jij van de locatie van het hotel central samui village zelf op samui?
Ben benieuwd wat je daar doet......
groetjes miranda
- Ben
- Expat
Re: Reizen in december/januari (hoogseizoen)
Als je op Koh Chang tussen 28 dec en 3 jan niets boekt ben ik bang
dat je geen plek vind .of alleen een hele dure .
dat je geen plek vind .of alleen een hele dure .