georganiseerde individuele rondreis

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Aike
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 18 augustus 2006, 12:21

georganiseerde individuele rondreis

#1 Bericht door Aike » zondag 20 augustus 2006, 18:29

Wie heeft er al eens een georganiseerde rondreis gemaakt? (niet in groep maar individueel)? Met welke reisorganisatie?
MOET je dan alle excursies doen? of kan je er een paar schrappen? Zit je echt gebonden aan alles dan? Ik wil volgende zomer naar thailand, het zal mijn eerste keer zijn. Ik denk dat het dan beter aan te raden is om een vooraf georganiseerde rondreis te plannen. groetjes

Sis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 277
Lid geworden op: zaterdag 31 december 2005, 09:34
Locatie: Alkmaar

#2 Bericht door Sis » maandag 21 augustus 2006, 08:17

Lijkt met een goed idee. Ik ben de allereerste keer ook zo naar Thailand gegaan. Alleen naar Thailand --> daar aangesloten bij groepjes middels bouwsteen reis. Een paar dagen Bangkok, week Chiang Mai/Chiang Rai, 2 dagen Pithsanoluk/Sukothai, 1 week Kao Sok National Park, 2 weken Phuket(met 1 week Koh Racha). Dit wel 12 jaar terug. Kijk eens op http://www.thailandonline.nl deze doet met bouwstenen. Ik ging toen met NBBS.
Je leeft niet in de wereld, maar de wereld leeft in jou

ann

#3 Bericht door ann » woensdag 23 augustus 2006, 21:51

In Thailand kan je zelf alles heel goed regelen, het vervoer etc.
Zeker vanuit Bangkok kan je heel Thailand goed bereizen met trein, bus en/of boot. Op Ko Sahn Road bijvoorbeeld in Bangkok zitten tig reisbureautjes waar je alles kunt regelen.
Regel je je reis vanuit NEderland dan kost het altijd meer geld dan dat je het vanuit Thailand regelt dat is het verschil.
Regel je het zelf in Thailand dan kan je de Lonely Planet als handleiding gebruiken (reizigersboek voor bijvoorbeeld Thailand), is wel Engelstalig.

Gast

#4 Bericht door Gast » donderdag 24 augustus 2006, 11:11

dat klopt zeker

in heel Bangkok zitten er tig reisbureaus waar je alles kunt regelen.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”