in thailand wonen zonder veel geld

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#61 Bericht door Mart » maandag 21 augustus 2006, 15:49

AOW en/of PENSIOEN uit Nederland.

Van de SVB en van de pensioen maatschappijen krijg ik jaarlijks een formulier, ATTESTATIE DE VITA of EEN BEWIJS VAN IN LEVEN, dat door een getekend moet worden door een bevoegde autoriteit.

SVB had het in eerste instantie afgeschaft, maar dit jaar moet het weer wel.

Mart
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#62 Bericht door khonkaen » maandag 21 augustus 2006, 23:29

als je in thailand dood gaat , moet dat door een arts geconstateerd worden... die waarschuwt dan immigratie en de ambassade van de dode.. die zullen het wel verder doorgeven...
de SVB stuurt elk jaar een formulier van in leven zijn , wat ingevuld en ondertekend door een thaise autoriteit teruggestuurd moet worden..

even wat anders , belgische gast... hoe vordert het nou met de bouw van het ondergrondse vliegveld in belgie ??/



willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Belgische gast

#63 Bericht door Belgische gast » dinsdag 22 augustus 2006, 09:05

Willem, als m'n vriend ,gehuwd met een Thaise van Khon Kaen binnen enkele jaren in Khon Kaen zullen gaan wonen-momenteel zijn ze beiden werkende in Belgie en sparen om een woning te bouwen in Khon Kaen -....dan zal ik hen eens gaan bezoeken in Khon Kaen ,en je trakteren op een pintje .....en dan mag je me ginder nog eens vragen hoe het zit met het ondergronds vliegveld in Belgie , ok?

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”