Ik ben van plan 2 dagen vanaf bangkok richting kanchanaburi te reizen. De eerste dag treinreis over de dodenspoorweg, bezoek aan bridge over the river kwai en vervolgens met de longtailboot richting river kwai jungle rafts om daar te overnachten.
De volgende dag willen we vanaf hier een excursie doen richting de Erawan watervallen. 's avonds willen we echter de nachttrein richting chumpon pakken om vanaf daar de boot naar Koh Tao te pakken.
Kan ik deze nachttrein nog halen als ik vanuit het Erawan NP kom of wordt dat een gigantische reis?
En is het mogelijk om de bagage bij het Erawan NP ergens op te bergen, zodat we er niet mee hoeven te sjouwen? Anders moeten we waarschijnlijk een georganiseerde reis nemen.
Vr. Gr .
Reizen van Kanchanaburi naar het zuiden
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Zeer veel ervaring
Ik was vorige week nog in het Erawan NP, maar heb er geen kluizen gezien of zo. Je kan natuurlijk bij aankomst iets eten bij een eettentje en vragen of ze daar op je bagage willen passen, maar dat is dan wel mét risico.
Maar aangezien je Kanchanaburi toch terug passeert op de terugweg, kan je je bagage toch achterlaten in je guesthouse?
Ik deed het traject in omgekeerde richting (Ko Tao - Chumpon - Nakhon Pathom - Kanchanaburi) en kan je wat dit betreft dus niet verder helpen.
Maar aangezien je Kanchanaburi toch terug passeert op de terugweg, kan je je bagage toch achterlaten in je guesthouse?
Ik deed het traject in omgekeerde richting (Ko Tao - Chumpon - Nakhon Pathom - Kanchanaburi) en kan je wat dit betreft dus niet verder helpen.
-
- komt net kijken