Chaweng, Seascape

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Neles
Veel ervaring
Veel ervaring

Chaweng, Seascape

#1 Bericht door Neles » donderdag 10 augustus 2006, 15:02

Heeft iemand nog tips voor een leuk hotel/bungalow in het zuiderlijke deel van Chaweng, Samui?
Van rond de 50 euro 2200/2500 Baht p.n. (januari)
Vorige keer zaren we in Baan talay, maar deze is veel duurder geworden.
Deze kant van Chaweng is wel lekker rustig. Dus hier willen we graag weer zitten.
We denken aan Seascape beach resort, kent iemand deze?

Of kunnen we beter een ander strand pakken vanwaar Chaweng wel makkelijk te bereiken is?

B.v.d.

Gast

#2 Bericht door Gast » zondag 13 augustus 2006, 16:53

Ik heb in juni een week in het Seascape gezeten. Ik vond het wel oke maar niet super. Het zwembad is héél klein en vies. Wij hadden een huisje bij het zwembad dat was wel heel leuk. De huisjes zijn wel schoon maar de badkamer stonk bij ons vreselijk als je gedoucht had. Echt een vreselijke putlucht, bijna niet uit te houden. Terplekke luchtverfrissers gekocht. Het personeel is heel jong en niet echt aardig en/of gemotiveerd. Ik zou er niet meer heen gaan. Maar voor Samui waren we in Phangang geweest en dan is Samui zowiezo schrikken :wink: Phangang is echt 100 x mooier!!

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Mystic » zondag 13 augustus 2006, 20:24

Als je op Chaweng gaat zitten.... tjsa, dan zit je ook op het drukste gedeelte van Samui, er zijn zat plekken waar het rustiger en mooier is, zoals de noord, en de zuidoost kant.
Als je rustiger wilt zitten, en toch dicht bij Chaweng, kun je aan Lamai denken, zelf vind ik Bo Phut of Buddha beach leuker, maar wij gingen ook niet elke dag naar Chaweng (sterker nog, maar 1x geweest)
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”