11 juni full moon party

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Esmeralda

#16 Bericht door Esmeralda » vrijdag 16 juni 2006, 20:00

Anonymous schreef:Hallo Sjaak,

Tik tannouy garden in op google, en dan vervolgens het eerste linkje aanklikken dan opent de pagina. Je kunt op deze site ook foto's vinden van andere bungalows en stranden.

succes Hans
Hoi hans,

dan kom je alleen maar uit op racelinks van goggle...

gast

#17 Bericht door gast » zaterdag 17 juni 2006, 09:17

Hallo Esmeralda,

Je kunt even op http://www.haadyaodivers.com kijken deze hebben volgens mij dezelfde bungalows die jij bedoelt op hun site staan.

En je hebt gelijk over de race links, het moet zijn tanouy garden met een n een fout van mij sorry.

Groetjes Hans

Esmeralda

#18 Bericht door Esmeralda » zaterdag 17 juni 2006, 12:39

gast schreef:Hallo Esmeralda,

Je kunt even op http://www.haadyaodivers.com kijken deze hebben volgens mij dezelfde bungalows die jij bedoelt op hun site staan.

En je hebt gelijk over de race links, het moet zijn tanouy garden met een n een fout van mij sorry.

Groetjes Hans
Hoi hans,

Zie ze zo niet staan....wel jammer want zag er tof uit.

Bedankt voor zover.

Maaike&Fons
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 34
Lid geworden op: dinsdag 11 april 2006, 19:21
Locatie: wormer

#19 Bericht door Maaike&Fons » zaterdag 12 augustus 2006, 05:13

hoi hoi,

wij zijn inmiddels al een paar dagen op koh phagnan wat helemaal super is!!

Ook wij zijn bij tanouy garden geweest, helaas is de reservering mis gelopen dus konden we daar niet verblijven. De eigenaar heeft ons erg goed verder geholpen met een hut bij zijn neef, 300 meter verderop, terwijl bijna nergens meer wat te krijgen was ivm de full moon party.

We hebben de hutjes van tanouy garden gezien en ze zijn helemaal super, we verblijven er over een paar dagen nog 1 nacht voor we vertrekken.

Hij is helemaal gek op de hollandse mensen en dat kun je ook aan alles merken!!!

En hans we weten nu precies wie je bent en wat je gaat doen hahahaha!!

Was erg leuk om de eigenaar (jimmy toch?) over jullie vriendschap te horen praten!!
Bij ons volgende verblijf op koh phagnan zullen we zeker bij hem verblijven!!

groeten vanuit een zonnig koh phangan maaike & fons

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”