Rijbewijs brommer/motor

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

#16 Bericht door Gast » zaterdag 29 juli 2006, 18:19

Ik heb ook een paar keer zonder een rijbewijs te hebben een scooter of iets dergelijks gehuurd geen enkel probleem.
MAAAAAAR, als je door de politie word aan gehouden ,zoals ik, ben je wel de spreekwoordelijke ***.Moest toen een boete betalen was iets van 6 euro of zo de boete was toen wel de hele dag geldig ...

jumbo
Expat
Expat

#17 Bericht door jumbo » zondag 30 juli 2006, 01:25

Anonymous schreef:Ik heb ook een paar keer zonder een rijbewijs te hebben een scooter of iets dergelijks gehuurd geen enkel probleem.
MAAAAAAR, als je door de politie word aan gehouden ,zoals ik, ben je wel de spreekwoordelijke ***.Moest toen een boete betalen was iets van 6 euro of zo de boete was toen wel de hele dag geldig ...
Ik denk niet dat het aanmoedigen van mensen om zonder een rijbewijs een motor te huren/berijden een erg goede suggestie is.......

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gast

#18 Bericht door Gast » vrijdag 04 augustus 2006, 07:07

Dacht toch niet dat ik iemmand aanmoedig hier ,ik geef de feiten weer zoals ze zijn ,je kan er een scooter huren zonder rijbewijs,word je aangehouden door de politie en kan je geen rijbewijs laten zien krijg je een boete van rond de 6 euri en die is dus de hele dag geldig,die agent z,n eigen woorden,maar net als in Nederland zonder rijbewijs rijden in een auto of scooter mag niet.

Maak je eigen afweging.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#19 Bericht door Manuel » vrijdag 04 augustus 2006, 11:37

De afweging zou niet 6 Euro moeten zijn maar het in gevaar brengen van andere weggebruikers....
Als je rond rijdt zonder ben je ook niet verzekerd, kan zeker ook meer gaan kosten dan 6 Euro.....

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”