Kleding laten maken Samui? Waar?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Lisette

Kleding laten maken Samui? Waar?

#1 Bericht door Lisette » dinsdag 25 juli 2006, 18:44

Weet iemand een goed adresje waar ik kleding kan laten maken op Samui? Hoor het graag!

Gast

#2 Bericht door Gast » woensdag 26 juli 2006, 11:30

Wat had je in gedachten? Mijn vriend heeft namelijk 3 overhemden laten maken en het is geen porum. Zowiezo zijn ze nog van de "tenten", niks getailleerd ofzo. Daar moet je van houden. En van de 3 die hij heeft laten maken, is eigenlijk maar 1 goed. We hadden 1 witte uitgekozen maar dat blijkt gewoon een raar licht roze te zijn en de kragen van 2 overhemden zijn niet goed. Ze doen er een soort van karton in en hij (de taylor) beweerde dat het na 1 x wassen flexibel zou worden. Dat klopt, maar het is ook helemaal gerimpeld, echt geen gezicht! Wij zijn geweest bij de taylor t.o. Seascape Beach... geen aanrader dus... Er lagen ook alleen maar boeken van 2003 enzo, maar die mode is nu in NL echt wel geweest. Maar misschien dat wij gewoon toevallig een verkeerde hadden uitgekozen :cry:

Gast

#3 Bericht door Gast » woensdag 26 juli 2006, 13:59

Het gaat er mij vooral om dat ze dingen kunnen namaken. Ik wilde twee voorbeelden meenemen en die nalaten maken. Maar als ik het zo hoor is de kwaliteit niet zo best.

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

#4 Bericht door nicod » woensdag 26 juli 2006, 15:33

Je moet inderdaad wel even opletten, of iemand meenemen die verstand van zaken heeft. Indien je in Bankok zou zoeken heb ik wel een goed adres voor je.

Succes Nico

aramäer

#5 Bericht door aramäer » maandag 31 juli 2006, 12:54

Welk adres is dat dan in BKK?

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#6 Bericht door Manuel » maandag 31 juli 2006, 13:01


Gast

#7 Bericht door Gast » maandag 31 juli 2006, 13:26

Dingen namaken zou idd een betere optie zijn! Daar heb ik nog wel even aan gedacht. Dat kunnen ze denk ook wel goed.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”