Van Bangkok naar Phuket

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Van Bangkok naar Phuket

#1 Bericht door Denise » zondag 23 juli 2006, 06:14

We hebben plannen om in April 2007 terug naar Phuket op vakantie te gaan :lol: Dit jaar in April ook geweest geboekt via Arke.nl. We willen voor volgend jaar via greenwoodtravel of bmair vliegticket boeken AMS-BKK je heb er 2 nachten hotel er bij :D.Mijn vraag is? kan je ter plaatsen (2 dagen voor vertrek?) op het kantoor van greenwoodtravel of bmair (hebben het zelfde kantoor in hotel PP)gemakkelijk en vliegticket boeken naar: eerst naar Koh Samui dan vandaar naar Phuket :? . Ik heb deze vraag ook al naar greenwoodtravel gestuurd maar nog geen antwoord gehad :?:(ze zullen nog wel te druk hebben zeker?)
Grt: Denise

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#2 Bericht door Manuel » zondag 23 juli 2006, 07:23

Waarom niet zelf via het internet boeken?
Je schrijft dat je schema al bekent is dus het heeft weinig zin te wachten met boeken en zal waarschijnlijk ook alleen maar duurder worden.

Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Denise » zondag 23 juli 2006, 08:07

Hoi: Manuel bedankt voor je antwoord, wat je schrijf daar zul je wel gelijk in hebben :D Maar als je op de site van One Two Go of Air Asia Of Nok Air vragen ze te betalen met Visa, Mastercard? is dit dan wel veilig?, of kan ik dan ter plaatsen op de vlieghaven aan de balie betalen :oops:
grt: Denise

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » zondag 23 juli 2006, 08:29

Duizenden mensen zijn je voorgegan met betalingen op deze manier. indien het niet veilig was zouden deze maatschappijen geen bestaansrecht hebben. Gewoon doen!

Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Denise » zondag 23 juli 2006, 08:49

Bedankt: Manuel voor je info, als er al duizenden mensen mij vooraf zijn gegaan dan zal het me ook wel lukken 8)
grt: Denise

Thaifreak
kenner
kenner
Contacteer:

#6 Bericht door Thaifreak » zondag 23 juli 2006, 09:25

Denise,

Bekjk ook even de mogelijkheid van Bangkok Airways op de volgende link http://www.bangkokair.com/discoveryairpass/

Als je 3 binnenlandse vluchten bij hen boekt, dan kan je van deze voordelige prijzen genieten. Bangkok Airways staat op diverse sites ook goed aangeschreven en voor de vluchten van en naar Koh Samui ben je toch op hen aangewezen.

De Discovery Airpass is enkel buiten Thailand te boeken, dus niet via Greenwood.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”