Ik wil twee weken samen met mijn vriendin naar thailand, en nou
hoor ik dat twee weken phi-phi islands te lang is.
kan iemand mij wat aanraden(week hier week daar), wil wel graag mijn padi halen.
groet,
Ruben
twee weken thailand(november)
Moderator: Loempia
-
- Veel ervaring
- jumbo
- Expat
Re: twee weken thailand(november)
Hangt er een beetje vanaf wat je zoekt, naast je padi
Als je een beachbum is het aan te raden, als je een cutluursnuiver ben dan is het zonde om daar te blijven hangen
Persoonljk ben ik wereldkampioen beachbummen en zeker in mijn gewichtsklasse, ik heb minder cultuur gezien van Thailand als sommige in Nederland wonende gasten, maar zeker meer strand.....
up to you zoals ze hier graag zeggen in Thailand
J
Als je een beachbum is het aan te raden, als je een cutluursnuiver ben dan is het zonde om daar te blijven hangen
Persoonljk ben ik wereldkampioen beachbummen en zeker in mijn gewichtsklasse, ik heb minder cultuur gezien van Thailand als sommige in Nederland wonende gasten, maar zeker meer strand.....
up to you zoals ze hier graag zeggen in Thailand
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Expat
- Contacteer:
- jumbo
- Expat
-
- Expat
- Contacteer:
Phuket en Krabi alles weer zonder iets terug te zien van t........
Phi Phi is nog een puinhoop. Heropbouw zeer veel vertraagd doordat de overheid nog steeds geen plannen gereed heeft hiervoor. Er waren plannen om het een 'high class' resort destination te maken. Waren daar misschien weer eens voordelen te behalen door sommigen? Door dat gerommel ligt de her opbouw stil en ziet het er alleem maar rommeliger uit.
Phi Phi is nog een puinhoop. Heropbouw zeer veel vertraagd doordat de overheid nog steeds geen plannen gereed heeft hiervoor. Er waren plannen om het een 'high class' resort destination te maken. Waren daar misschien weer eens voordelen te behalen door sommigen? Door dat gerommel ligt de her opbouw stil en ziet het er alleem maar rommeliger uit.