route- Phuket>Bankok

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Neles
Veel ervaring
Veel ervaring

#16 Bericht door Neles » maandag 17 juli 2006, 18:29

Okay Manual, bedankt voor je opbeurende post :) We waren alles alweer aan het omgooien! Die route via Ranong lijkt mij ook de mooiste.
Toen ik las dat Khao lak nog niet voor de helft hersteld was had ik zo mn twijfels....

Dat hotel ( Nangthong bay) dat Manos aanbeveelt kent iemand dat toevallig, is het wat? Of zijn er leukere hotels in Khao lak?

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#17 Bericht door Manuel » zondag 06 augustus 2006, 07:28

Ben vorige week van Patong naar Ranong geweest. Nogmaals, een zeer mooie route! Ondanks dat Khao Lak iets kaler lijkt dan voorheen en er inderdaad nog heel wat gebouwd wordt is er niet veel te zien van de verwoestinegn van de tsunami. Zeer veel hotels gewoon open en klaar om jullie te ontvangen. In January, hoogseizoen, zal Khao Lak zeker heel veel anders aanzien dan nu. Het verschil tussen hoog en laagseizoen in Khao Lak was ook overduidelijk voor de tsunami, niks nieuws dus.

Patong Ranong kan in 4.30 tot 5 uur gereden worden. Patong Khao Lak is ongeveer 2 tot 2.30 uur.

Voor hotels in Ranong. Net voordat je stad bereikt zijn er 2 grotere hotels aan de weg vanaf Kapoe. Deze hotels zijn goedkoop en redelijke kwaliteit. Verwacht niet te veel van Ranong. ik heb er nooit veel interssants gevonden. Indien je een 'stempel verzamelaar' bent zou je even kunnen oversteken naar Burma... :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”