Drie weken Thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Sjaantje
komt net kijken
komt net kijken

Drie weken Thailand

#1 Bericht door Sjaantje » donderdag 13 juli 2006, 11:03

We zijn afgelopen zondag thuis gekomen van 3 weken Thailand. We zijn begonnen met 3 dagen Bangkok, wauw wel wennen aan de warmte, smog en al die files. We hebben alles met de tuk tuk gedaan super gaaf. Daarna na Kanchanaburi voor 3 dagen. Daarna terug naar Bangkok en gevlogen naar Chang Mai vanaf daar zijn we met een auto met priv-chauffeur naar Mae Sai gereden, daar de grens over met Birma. Toen naar Chang Rai en weer terug naar Chang Mai. Vanaf daar gevlogen naar Bangkok met een tussenstop op Sukothai. Vanaf Bangkok naar Koh Samui en daar zijn we 8 dagen geweest. Alleen ben ik 3 juli onderuit gegaan met de scooter en 7 dagen met 10 hechtingen in mijn linkerknie en linkervoet. Dit omdat ik met mijn voet onder de scooter ben gekomen.
Maar wij hebben de mooiste vakantie ooit gehad, we zijn helemaal verliefd geworden op Thailand. Wat een mooi land en wat een lieve mensen :D :D :D Alleen Koh Samui is wel heeel erg touristisch, vooral als je op de boulevard loopt en die taxi's luid toeterend rondrijden. Zwaar irritant.

Ben
Expat
Expat

Re: Drie weken Thailand

#2 Bericht door Ben » donderdag 13 juli 2006, 11:08

Sjaantje schreef:We zijn afgelopen zondag thuis gekomen van 3 weken Thailand. We zijn begonnen met 3 dagen Bangkok, wauw wel wennen aan de warmte, smog en al die files. We hebben alles met de tuk tuk gedaan super gaaf. Daarna na Kanchanaburi voor 3 dagen. Daarna terug naar Bangkok en gevlogen naar Chang Mai vanaf daar zijn we met een auto met priv-chauffeur naar Mae Sai gereden, daar de grens over met Birma. Toen naar Chang Rai en weer terug naar Chang Mai. Vanaf daar gevlogen naar Bangkok met een tussenstop op Sukothai. Vanaf Bangkok naar Koh Samui en daar zijn we 8 dagen geweest. Alleen ben ik 3 juli onderuit gegaan met de scooter en 7 dagen met 10 hechtingen in mijn linkerknie en linkervoet. Dit omdat ik met mijn voet onder de scooter ben gekomen.
Maar wij hebben de mooiste vakantie ooit gehad, we zijn helemaal verliefd geworden op Thailand. Wat een mooi land en wat een lieve mensen :D :D :D Alleen Koh Samui is wel heeel erg touristisch, vooral als je op de boulevard loopt en die taxi's luid toeterend rondrijden. Zwaar irritant.
ja vac erg leuk weet je wat nog mooier is ?? hier wonen en leven :lol:

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Mystic » donderdag 13 juli 2006, 12:15

Koh Samui bestaat uit meer dan een boulevard ;)
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Denise:-) » zaterdag 15 juli 2006, 10:30

Foto's....??? :P
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”