Phuket in september wel spannend???

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gill1978

Phuket in september wel spannend???

#1 Bericht door Gill1978 » dinsdag 11 juli 2006, 19:11

Hallo allen! :D
In september wil ik wel weer eens naar Thailand en dan het liefst naar Phuket. Aangezien ik alleen zal gaan, lijkt het me wel gezellig als er wat te doen is! Ik lees overal dat dan het regenseizoen is en ik vraag me dus ook af of ik dan wel moet gaan :?: Zijn alle barren en disco's bijvoorbeeld gesloten? Hoe is de stemming daar? Regent het echt de hele tijd of valt dat best mee en schijnt de zon ook wel eens? Ik hoor het graag van jullie want ik ben al van plan deze week te boeken, anders wordt het wel op erg korte termijn!
Alvast bedankt!
Gill.

Sis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 277
Lid geworden op: zaterdag 31 december 2005, 09:34
Locatie: Alkmaar

#2 Bericht door Sis » dinsdag 11 juli 2006, 19:29

Volgens mij kan je een ticket amsterdam - phuket boeken. Maar misschien is het wel goedkoper ams - bkk en dan bkk - phuket?

Het weer: soms regent(lekker verkoelend) soms zon. Ach het blijft het weer.

Er is genoeg vermaak; bars, gogo's, disco's , golfen en bowlen, waterskieen. Eten: zie topic in forum...

Veel plezier...
Je leeft niet in de wereld, maar de wereld leeft in jou

cxxis

september naar phuket.

#3 Bericht door cxxis » vrijdag 14 juli 2006, 16:20

He Gill, er is meer dan genoeg te doen op phuket in september. wat dacht je van de natuur? de regentijd is de mooiste periode om de jungle in te trekken. een echt stukje ontdekken op het water kan ook, zee kajakken met overnachting op een onbewoont eiland b.v. ook een duikje maken op een dagtrip is perfect. enne wat dacht je van een kook cursus? daar heb je straks thuis ook nog wat aan. ja, de disco's zijn in europa nu eenmaal vele malen beter maar daar gaat toch ook geen hond voor naar azie :D ????? lijkt mij zonde van je geld :? !!! toch? :wink: http://www.DuikenThailand.com

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”