"Een Thais dorp belevenis"
Moderator: Loempia
-
- Veel ervaring
- Contacteer:
"Een Thais dorp belevenis"
Op de website van Greenwood travel kwam ik de excursie "Een Thais dorp belevenis" tegen, welke me erg leuk lijkt omdat dit een andere excursie is dan de 'gewone' die worden aangeboden. Heeft iemand deze toevallig gedaan? Een beschrijving van de excursie staat hier.
Groet,
Cornelis
Cornelis
-
- Erelid
Hallo Cornelis,
Ik heb deze trip beslist niet gedaan, maar ik vindt het wel een aanrader.
Ik heb wat er beschreven wordt, behalve het slapen in die leuke bungalows, al meerdere keren gedaan.
Ik ben ervan overtuigd dat Ernst Otto Smit en zijn staf ( Green Wood Travel ) er alles aan zullen doen om dit nieuwe aspect tot een sukses te brengen.
Mart
Ik heb deze trip beslist niet gedaan, maar ik vindt het wel een aanrader.
Ik heb wat er beschreven wordt, behalve het slapen in die leuke bungalows, al meerdere keren gedaan.
Ik ben ervan overtuigd dat Ernst Otto Smit en zijn staf ( Green Wood Travel ) er alles aan zullen doen om dit nieuwe aspect tot een sukses te brengen.
Mart
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Erelid
-
- Volwaardig lid
Re: "Een Thais dorp belevenis"
denk je niet dat alle excursies aangeboden door een reisbureau toeristisch zijncornelis schreef:Op de website van Greenwood travel kwam ik de excursie "Een Thais dorp belevenis" tegen, welke me erg leuk lijkt omdat dit een andere excursie is dan de 'gewone' die worden aangeboden. Heeft iemand deze toevallig gedaan? [/url]

maak toch gewoon een trip per openbaar vervoer of een motor-bike door isan of noorden richting pai of in het uiterste zuiden naar songkla , dan kom je ook in dorpen waar nauwelijks een farang rondloopt . een dorp met geen enkele farang bestaat denk ik in thailand niet meer lijkt mij

live and let live !
-
- Veel ervaring
- Contacteer:
-
- Erelid
-
- Volwaardig lid
natuurlijk een deel van de dorpjes niet maar een deel ook welkhonkaen schreef:ja henky,
je hebt wel gelijk.. maar het nadeel is , dat veel dorpjes geen accomodatie hebben .. voor hotels of bunkaloos moet je toch echt in de steden of grote dorpen zijn..
willem, nederthai.

navragen in een soepkeuken of een winkeltje doet soms wonderen .
zo ben ik al menigmaal aan een kamer gekomen

maar je moet natuurlijk wel durven en soms met handen spreken als je geen thais kunt .
live and let live !
- Edje
- Expat
Resort
Als je deze tour op eigen houtje wilt ondernemen is er geen enkel probleem. Op alle thaise wegen met een 4 cijferige of lagere aanduiding zijn er genoeg resorts te vinden. Deze zijn niet erg luxe maar hebben minstens een schoon bed en koud stromend water.
Groetjes; Edje