Maar wij hebben de mooiste vakantie ooit gehad, we zijn helemaal verliefd geworden op Thailand. Wat een mooi land en wat een lieve mensen

Moderator: Loempia
ja vac erg leuk weet je wat nog mooier is ?? hier wonen en levenSjaantje schreef:We zijn afgelopen zondag thuis gekomen van 3 weken Thailand. We zijn begonnen met 3 dagen Bangkok, wauw wel wennen aan de warmte, smog en al die files. We hebben alles met de tuk tuk gedaan super gaaf. Daarna na Kanchanaburi voor 3 dagen. Daarna terug naar Bangkok en gevlogen naar Chang Mai vanaf daar zijn we met een auto met priv-chauffeur naar Mae Sai gereden, daar de grens over met Birma. Toen naar Chang Rai en weer terug naar Chang Mai. Vanaf daar gevlogen naar Bangkok met een tussenstop op Sukothai. Vanaf Bangkok naar Koh Samui en daar zijn we 8 dagen geweest. Alleen ben ik 3 juli onderuit gegaan met de scooter en 7 dagen met 10 hechtingen in mijn linkerknie en linkervoet. Dit omdat ik met mijn voet onder de scooter ben gekomen.
Maar wij hebben de mooiste vakantie ooit gehad, we zijn helemaal verliefd geworden op Thailand. Wat een mooi land en wat een lieve mensen![]()
![]()
Alleen Koh Samui is wel heeel erg touristisch, vooral als je op de boulevard loopt en die taxi's luid toeterend rondrijden. Zwaar irritant.