Nogmaals LTU
Moderator: Loempia
- Edje
- Expat
Nogmaals LTU
Net teruggekeerd uit Thailand.
Onze werkelijke ervaring met LTU.
Aangekomen op Dusseldorf airport binnen een half uur ingecheckt, dus beduidend sneller dan op Schiphol. Inchecken via internet is ook mogelijk.
De A 300 toestellen zijn vrij nieuw en bieden voldoende beenruimte. De service aan boord vond ik beter dan bij China Air of Eva.
Op de terugreis ook binnen een half uur ingecheckt, tevens hoefden we de 500 baht pp niet te betalen, deze was bij de prijs inbegrepen.
Enige minpunt was dat de koptelefoon en sterke drank betaald moeten worden.
Alles bij elkaar genomen een zeer tevreden reis gehad. De volgende keer vlieg ik weer LTU mede omdat Dusseldorf voor ons beter en sneller is te bereiken.
Onze werkelijke ervaring met LTU.
Aangekomen op Dusseldorf airport binnen een half uur ingecheckt, dus beduidend sneller dan op Schiphol. Inchecken via internet is ook mogelijk.
De A 300 toestellen zijn vrij nieuw en bieden voldoende beenruimte. De service aan boord vond ik beter dan bij China Air of Eva.
Op de terugreis ook binnen een half uur ingecheckt, tevens hoefden we de 500 baht pp niet te betalen, deze was bij de prijs inbegrepen.
Enige minpunt was dat de koptelefoon en sterke drank betaald moeten worden.
Alles bij elkaar genomen een zeer tevreden reis gehad. De volgende keer vlieg ik weer LTU mede omdat Dusseldorf voor ons beter en sneller is te bereiken.
Groetjes; Edje
-
- Expat
- Contacteer:
Welkom terug! Hoop dat het een goede trip is geweest....!
500 THB bij de prijs inbegrepen voor Bangkok vertrek belasting? Heel vreemd omdat dat in het verleden is afgeschaft doordat er problemen waren tussen de luchthaven en airlines met de financiele settlement.
Hoe ga je dan naar de immigratie vertrek ruimte?
(Of is er een andere regeling voor charter maatschappijen? LOL)
Ik geloof je indien je zegt dat de service goed is maar voor mij is een maatschappij waarbij je voor een hoofdtelefoon en drank moet betalen niet in het lijstje van te kiezen luchtvaartmaatschappijen te vinden.
500 THB bij de prijs inbegrepen voor Bangkok vertrek belasting? Heel vreemd omdat dat in het verleden is afgeschaft doordat er problemen waren tussen de luchthaven en airlines met de financiele settlement.
Ik geloof je indien je zegt dat de service goed is maar voor mij is een maatschappij waarbij je voor een hoofdtelefoon en drank moet betalen niet in het lijstje van te kiezen luchtvaartmaatschappijen te vinden.
- Edje
- Expat
Bij het inchecken kregen we wel het briefje voor de vertrekbelasting en konden we dus naar de vertrekruimte.Manuel schreef:Welkom terug! Hoop dat het een goede trip is geweest....!
Fris, koffie en thee hoef je niet te betalen alleen sterke drank.
De koptelefoon kost 2,50 en is dan je eigendom.
Groetjes; Edje
en je kan gewoon je eigen headset gebruiken, of die van Martinair of welke dan ook die je eerder gekocht/gekaapt hebt
30 min korter als op SHol?? ONzin: heb by LH/wie dan ook nooit langer dan 10-15 min hoeven wachten.
op ELKE Amerikaanse airline oet je ook voor alco+headset PLUS nog de film betalen, na ha!
30 min korter als op SHol?? ONzin: heb by LH/wie dan ook nooit langer dan 10-15 min hoeven wachten.
op ELKE Amerikaanse airline oet je ook voor alco+headset PLUS nog de film betalen, na ha!
-
- Expat
- Contacteer:
Mee eens, het probleem is vaak de vele mansen die vroeg in willen checken en dan lange rijen vormen voordat check in ope is. Ik ben vaak de laatste....pong schreef:30 min korter als op SHol?? ONzin: heb by LH/wie dan ook nooit langer dan 10-15 min hoeven wachten.
Ik heb ander ervaringen met bijv. AA en UA......pong schreef:op ELKE Amerikaanse airline oet je ook voor alco+headset PLUS nog de film betalen, na ha!
je eigen handset kunnen gebruiken is onzin....ze zijn niet dom pong.pong schreef:en je kan gewoon je eigen headset gebruiken, of die van Martinair of welke dan ook die je eerder gekocht/gekaapt hebt
Dus je moet ze wel kopen als je er 1 wil
-
- Volwaardig lid
- Edje
- Expat
Re: Kost
Nog net geen 1000 euris voor 2 personen incl. alle belastingen en de vertrekbelasting van 500 baht pp in BKK.JohanS schreef:Hoeveel had je voor je ticket betaald ?
Zo kan iedereen juist vergelijken.
Groetjes; Edje
- Edje
- Expat
Klopt helemaal. In alle Boeings zitten de zelfde stekkers evenzo in alle airbusssen.Mystic schreef:Hoezo onzin?
Die stekkertjes zijn universeel (in elk geval zeker bij M air, en T avia), dus je kunt hem zo van je cd speler aftrekken, en inpluggen.
En daar doen ze helemaal niet moeilijk over, waarom zouden ze?
De plug van een MP3 speler is een 3,5mm en past dus niet.
Groetjes; Edje
- JohanS
- Volwaardig lid
Edje schreef:Nog net geen 1000 euris voor 2 personen incl. alle belastingen en de vertrekbelasting van 500 baht pp in BKK.JohanS schreef:Hoeveel had je voor je ticket betaald ?
Dat is echt goedkoop, moet ik de volgende keer aan denken.
- JohanS
- Volwaardig lid
JohanS schreef:Edje schreef:Nog net geen 1000 euris voor 2 personen incl. alle belastingen en de vertrekbelasting van 500 baht pp in BKK.JohanS schreef:Hoeveel had je voor je ticket betaald ?
Dat is echt goedkoop, moet ik de volgende keer aan denken.
Had je dit in nederland geboekr of in duitsland ?
- Edje
- Expat
Je kunt het boeken via http://www.ltu.de , maar dan heb je een creditcard nodig.
Ik heb geboekt via een reisburo bij ons in de buurt.
Groetjes; Edje
- Ben
- Expat
das geluk voor je want ik heb es ff daar zitten zoeken het laatste uurtjeEdje schreef:Je kunt het boeken via http://www.ltu.de , maar dan heb je een creditcard nodig.
maar geen enkele vlucht onder de 600 euro en dan staat er mooi bij vermeld incl 100 Euro kerosinetoeslag ?????
ze geven de heenreis en terugprijs verschillend aan in prijs de meest gekke combi's geprobeerd lager ging niet
wel is het voor jou zo dusseldorf heerlen niet echt ver
zou voor mij ook 50 km van schiphol schelen en wat tijd om in te checken
nu met china BKK AMS 622 euro maar die tijd bij LTU 773 euro
- Edje
- Expat