trein schiphol

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Marcus

trein schiphol

#1 Bericht door Marcus » vrijdag 30 juni 2006, 10:48

Hallo
ik kom met de trein aan in schiphol en dat is de eerste keer is het gemakkelijk om naar de incheck balie te gaan en welke weg moet ik volgen , als ik terug kom kan ik dan een treinkaartje kopen in shiphol
Ik reis met klm

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door Mystic » vrijdag 30 juni 2006, 11:00

Uitstappen op perron, naar boven met roltrap.
Boven karretje pakken, koffer erop.
TV scherm zoeken, vluchtnr/bestemming bij de hand, et voila, daar staat je incheck balie ook bij.
De schermen hangen door de hele aankomsthal van de NS, en alles staat voor de rest goed aangegeven.
En natuurlijk kun je een kaartje kopen op het station, dan kan op alle stations, bemand of onbemand.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Blondje » vrijdag 30 juni 2006, 18:57

Let wel op je spullen!! Op station Schiphol zijn er veel zakkenrollers actief(dat waren ze in elk geval wel toen ik nog veel met de trein reisde, gezien de daadkracht van de politie in NL verwacht ik weinig verbetering).

Vanaf het station is je incheckbalie reuze makkelijk te vinden, net als Mystic zegt.
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gasje

#4 Bericht door gasje » vrijdag 30 juni 2006, 19:20

Als ik een vaag vermoeden heb waar jij heen wilt met het vliegtuig, zal ik dan maar gaan in jou plaats?
Ik weet alles te vinden :D

Nee, het wijst zich zelf.

Veel plezier in thailand

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#5 Bericht door Greuf » zaterdag 01 juli 2006, 09:49

Nog een tip: Als je met een backpack op reis gaat zou ik hem ff in laten sealen. Misschien is het overdreven van mij maar ik vind het een veilig gevoel dat er niemand iets uit of IN je tas kan stoppen! De echte low budget packpackers kunnen de bon van onderstaande site afdrukken

http://www.europeesche.nl/sealandgo.asp

hiermee krijg je ook nog korting!

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Sealen

#6 Bericht door nicod » zaterdag 01 juli 2006, 10:09

Over dit onderwerp is al heel wat geschreven. Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt. Eén van de opmerkingen was iets van deze strekking. "hoe moet iemand die spullen weer uit je tas halen NA de douane" is lastig inderdaad. Als jij je toch zorgen maakt. zorg dan dat je een rugzak/tas koopt waar je slotjes op kunt doen. Heb je ook bescherming in de guesthouses tegen ontvreemding (iets dan toch)Dit risico lijkt me groter.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”