zwemmen met de dolfijnen
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
zwemmen met de dolfijnen
we willen gaan zwemen met de dolfijnen. Het liefst willen we met het openbaar gaan en dan daar in een leuk guesthouse of hotel overnachten. Heeft er iemand tips ???
Ans martens
Ans martens
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
In Pattaya hebben wij eens een enorm en volledig uit tropisch hout opgebouwd tempelcomplex bezocht dat nog in aanbouw was, maar wel al in zoverre klaar dat het als touristische attractie bezocht kon worden. Prachtig om te zien en bovendien met een dolfijnenshow in de omliggende vijvers, waar ook de mogelijkheid werd geboden om met de dolfijnen te zwemmen en ze daarbij ook te voederen.
De naam van het tempelgebouw ben ik vergeten, maar daar kun je vast wel achterkomen.
succes, Paul
De naam van het tempelgebouw ben ik vergeten, maar daar kun je vast wel achterkomen.
succes, Paul
-
- Volwaardig lid
Sanctuary of TruthPaulV schreef:In Pattaya hebben wij eens een enorm en volledig uit tropisch hout opgebouwd tempelcomplex bezocht dat nog in aanbouw was, maar wel al in zoverre klaar dat het als touristische attractie bezocht kon worden. Prachtig om te zien en bovendien met een dolfijnenshow in de omliggende vijvers, waar ook de mogelijkheid werd geboden om met de dolfijnen te zwemmen en ze daarbij ook te voederen.
succes, Paul
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Volwaardig lid
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Volwaardig lid
Ik ben er geweest, het is prachtig, wat een meesterlijk stukje vakmanschap, pure kunst, en helemaal van verschillende soorten hout die ze uit heel Azie laten komen. De dolfijnen show heb ik (bewust) gemist, en ook zijn we niet met de paard en wagentjes geweest (ik vond de paardjes te klein, dan loop ik liever). Of je daar met de dolfijnen kon zwemmen weet ik niet, ik geloof het niet, je kon ze wel na de show voeren.Blondje schreef:Sanctuary of TruthPaulV schreef:In Pattaya hebben wij eens een enorm en volledig uit tropisch hout opgebouwd tempelcomplex bezocht dat nog in aanbouw was, maar wel al in zoverre klaar dat het als touristische attractie bezocht kon worden. Prachtig om te zien en bovendien met een dolfijnenshow in de omliggende vijvers, waar ook de mogelijkheid werd geboden om met de dolfijnen te zwemmen en ze daarbij ook te voederen.
succes, Paul
Ik ben er verder niet mee bezig geweest, ik houd me verre van het gekloot met dieren

LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Hallo Coco,
Het is al een paar jaar geleden, tijdens onze eerste rondreis door Thailand geweest. Het bezoek aan Sanctuary of Truth (dank je wel, Blondje) was een optioneel onderdeel van de rondreis. Een bezoek aan de dolfijnen in de tempeltuin was onderdeel van het programma, waarbij je aan het eind van een korte en eenvoudige dolfijnenshow werd uitgenodigd om gedurende een minuut of 10 met de beestjes te zwemmen. Ik heb geen idee meer of hier apart kosten aan verbonden waren, maar 400 bath lijkt me een beetje veel. Er is bij mij geen natuurlijke behoefte aanwezig om met dolfijnen te zwemmen en dan zou, zuinig als ik ben, 400 bath mij waarschijnlijk weerhouden hebben van een duik in het water.
Ik meen me wel te herrinneren dat je het complex gewoon zelfstandig kon bezoeken en dat kaartjes bij de ingang gekocht moesten worden.
Uiteindelijk zijn wij een uurtje of 2 binnen geweest.
groet,
Paul
Het is al een paar jaar geleden, tijdens onze eerste rondreis door Thailand geweest. Het bezoek aan Sanctuary of Truth (dank je wel, Blondje) was een optioneel onderdeel van de rondreis. Een bezoek aan de dolfijnen in de tempeltuin was onderdeel van het programma, waarbij je aan het eind van een korte en eenvoudige dolfijnenshow werd uitgenodigd om gedurende een minuut of 10 met de beestjes te zwemmen. Ik heb geen idee meer of hier apart kosten aan verbonden waren, maar 400 bath lijkt me een beetje veel. Er is bij mij geen natuurlijke behoefte aanwezig om met dolfijnen te zwemmen en dan zou, zuinig als ik ben, 400 bath mij waarschijnlijk weerhouden hebben van een duik in het water.
Ik meen me wel te herrinneren dat je het complex gewoon zelfstandig kon bezoeken en dat kaartjes bij de ingang gekocht moesten worden.
Uiteindelijk zijn wij een uurtje of 2 binnen geweest.
groet,
Paul