Welke eilanden

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Esther

Welke eilanden

#1 Bericht door Esther » zaterdag 24 juni 2006, 07:20

Er is al vaker iets over geschreven, maar toch nog voor mezelf voor de duidelijkheid. Is het he verstandigst om de eilanden Phi Phi, Phuket, Similan, etc te vermijden in de maanden juli en augustus vanwege het weer? Dus eigenlijk de eilanden die aan die kant van Thailand liggen? Graag hoor ik een reactie.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Voorspelling

#2 Bericht door JohanS » zaterdag 24 juni 2006, 16:31

Het is niet te voorspellen.
Normaal gezien moet je wel regen verwachten rond die tijd maar twee jaar geleden zijn we 3 weken in Phuket - Krabi - Phi Phi geweest en hebben twee avonden een bui van 10 minuten gehad.
Het was fantastisch weer, gewoon geluk gehad waarschijnlijk want de weken ervoor was er veel meer regen.
Persoonlijk gaan we meetstal in Augustus naar Thailand omdat ik niet anders kan met het werk en trek me geen bal aan van het weer.
Dit jaar uitzonderlijk in mei geweest en veel regen gehad in isaan en Rayong, daarna in Hua Hin minder regen. Normaal gezien hadden we veel droger weer moeten gehad hebben.

In ieder geval ga en amuseer je.

Esther

#3 Bericht door Esther » zaterdag 24 juni 2006, 18:06

Ik zit ook vanwege mij werk gebonden aan de zomervakantie, dus is niet anders. Ik denk dat we het moment daar dan maar moeten afwachten. We kunnen altijd nog weg.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”