Bus van Kanchanaburi naar Ayutthaya

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Anne

Bus van Kanchanaburi naar Ayutthaya

#1 Bericht door Anne » woensdag 29 maart 2006, 10:34

Weet iemand of er een bus (of ander openbaarvervoer) van Kanchanaburi naar Ayutthaya gaat?

Zover ik kan vinden gaat er alleen openbaar vervoer van Bangkok naar Kanchanaburi en van Bangkok naar Ayutthaya. Weet iemand of je ook "direct" van Kanchanaburi naar Ayutthayazou kan gaan!

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#2 Bericht door Martijn J » woensdag 29 maart 2006, 13:54

Hallo Anne,
Wij hebben dit vorig jaar andersom gedaan. Betrof de local bus en was een van de leukste ervaringen van de hele reis. wel even lastig de juiste bus te vinden, maar we werden door de Thai (soms met handen en voeten) erg goed geholpen! Moesten wel overstappen in ik dacht Lop Buri (kan ook Suphan Buri zijn geweest). De conductrice van de volgende bus zag ons uit de eerste bus stappen en leidde ons naar haar bus (we dachten eerst dat dit mogelijk een scam zou zijn, maar ze was gewoon hulpvaardig :!: )
Harstikke leuk 8)

Edje
Expat
Expat

Re: Bus van Kanchanaburi naar Ayutthaya

#3 Bericht door Edje » woensdag 29 maart 2006, 16:28

Anne schreef:Weet iemand of er een bus (of ander openbaarvervoer) van Kanchanaburi naar Ayutthaya gaat?

Zover ik kan vinden gaat er alleen openbaar vervoer van Bangkok naar Kanchanaburi en van Bangkok naar Ayutthaya. Weet iemand of je ook "direct" van Kanchanaburi naar Ayutthayazou kan gaan!

Je moet er van uit gaan dat er altijd een busverbinding is tussen de grotere steden, op zijn minst een oranje 3de klas bus met overstapmogelijkheden.
Groetjes; Edje

Gast

#4 Bericht door Gast » vrijdag 16 juni 2006, 19:35

Weten jullie nog hoe lang je er ongeveer over hebt gedaan om van Ayutthaya naar Kanchanaburi te komen? (zie ook mijn vorige bericht... ;-) )

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#5 Bericht door Martijn J » maandag 19 juni 2006, 15:03

Anonymous schreef:Weten jullie nog hoe lang je er ongeveer over hebt gedaan om van Ayutthaya naar Kanchanaburi te komen? (zie ook mijn vorige bericht... ;-) )
Ik dacht iets van 2 uur.... niet erg lang in ieder geval.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”