Ko Chang; wie weet leuke plek???

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Larca
komt net kijken
komt net kijken

Ko Chang; wie weet leuke plek???

#1 Bericht door Larca » zaterdag 03 juni 2006, 10:58

Hi

Ik ga over zes weken naar Thailand met mijn zus en haar twee jongens (8 en 11). We willen in ieder geval naar Ko Chang.
Er zijn daar zoveel accomodatie. Wie kan ons iets aanraden op Ko Chang. niet al te druk, daar zorgen de kids van mijn zus zelf voor!!! :wink: :

Yolan

#2 Bericht door Yolan » donderdag 15 juni 2006, 20:27

Wij zijn afgelopen jaar in december op Koh Chiang geweest en verbleven in het Koh Chang Kacha resort op White sand beach, misschien hebben ze wel een website. Wij vonden dit resort via dit forum, echt een aanrader!! Heerlijk en goed eten in het restaurant, fantatisch zwembad met uitzicht op zee, bbq op het strand, echt geweldig.
Succes met een vinden van een mooie stek (niet zo moeilijk op Koh Chiang!!).
Gr. Yolan :D

Luuske

#3 Bericht door Luuske » zondag 18 juni 2006, 09:04

Wij waren enkele weken geleden op ko Chang. We zijn helemaal naar het zuiden gegaan naar Bang Boa. Dit dorp is een grote pier. Het was er super rustig. We hebben overnacht in een Bamboe Hut. Deze zijn gelegen links vlak voor de pier op gaat. De Remark Puzi huts. Geweldig. Het eten in het dorp is super goed. En een kilometer voorbij het dorp ligt een strandje, wat je normaal alleen in reisgidsen ziet.

barrel
komt net kijken
komt net kijken

#4 Bericht door barrel » zondag 25 juni 2006, 19:24

Larca
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door Larca » zondag 02 juli 2006, 21:25

Bedankt voor alle tips.
Ik heb iets moois gevonden; een questhouse dus niet al te druk. Het emailcontact met de eigenaar was uitermate plezierig!!
zie http://www.iamkochang.com

groet larca

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”