Romantisch plekje Samui voor huwelijksreis
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Romantisch plekje Samui voor huwelijksreis
Hoi, kom net kijken hier, superforum! Wie kent het meest romantische hotel/resort/plekje op Koh Samui om de laatste nachten van onze
-hopelijk geweldige- honeymoon door te brengen (begin juli)?? Ik weet dat t er toeristisch is, maar omdat je erheen kunt vliegen vanuit Chiangmai is het voor ons de enige optie qua tijd. Geen stranddisco, wel restaurantjes en wit zand. ... Iemand?
Misschien kan ik de vraag ook anders stellen: welk strand maakt ons gelukkig?
Nina
-hopelijk geweldige- honeymoon door te brengen (begin juli)?? Ik weet dat t er toeristisch is, maar omdat je erheen kunt vliegen vanuit Chiangmai is het voor ons de enige optie qua tijd. Geen stranddisco, wel restaurantjes en wit zand. ... Iemand?
Misschien kan ik de vraag ook anders stellen: welk strand maakt ons gelukkig?
Nina
- jumbo
- Expat
-
- Volwaardig lid
Zazen op Bhoput Beach op Koh Samui.
Ik was er vorig jaar met vriendlief, en hoewel wij niet op huwelijksreis waren, voelde het daar wel zo!
http://www.samuizazen.com
Ik was er vorig jaar met vriendlief, en hoewel wij niet op huwelijksreis waren, voelde het daar wel zo!
http://www.samuizazen.com
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
-
- komt net kijken
huwelijksreis
Bij reisverslagen staat mijn BKK-KoSamui-ChiangMail verslag. Op ko Samui hebben wij genoten van een middag en avond bij het five islands restaurant, inclusief privé bootripje en coktail/diner op het strand. Je wordt opgehaald bij je hotel. Wat hotel betreft....op de noord-oost punt van het eiland (ten noorden van chaweng en ten oosten van big budha beach) is het erg mooi, rustig en een paar mooie resorts (en toch centraal, bv sala samui en tongsai beach). Kijk maar eens op sawadee.com. Het zuiden is het meest romatisch maar erg afgelegen (maar wel leuk voor een tripje met je scooter (met z'n tweeen op 1 scooter, stelt meteen je huwelijk op de proef) en om naar dat five islands gebeuren te gaan, ligt ook in het zuiden). Bophut is ook leuk (bophut resort). Als je namen van hotels hebt geselecteerd voor jezelf, kun je nog een extra check doen op tripadvisor.com. Have fun!