welkresort op samui ?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

welkresort op samui ?

#1 Bericht door Gast » vrijdag 28 april 2006, 06:22

hallo ,

wij hebben geboekt voor laguna beach resort op koh samui ,maar nu na de boeking :cry: lezen wij een hoop slechte reviews over dit resort.
ik weet dat we beter hadden moeten opletten maar zijn dr mensen die een goed alternatief weten.
mag ook wel een stukje duurder zij hoor ik weet dat laguna beach goedkoop is. liefst iets waar een kind van 9 zich ook goed kan vermaken

bvd

brAm
heeft ervaring
heeft ervaring

#2 Bericht door brAm » zondag 07 mei 2006, 13:09

laguna beach resort... welk strand is dat gelegen? Chaweng of Lamai? Anyway resorts bevalle me nooit, ik ga liever gewoon naar Samui en zoek me daar een kamer ter plaatse. Met een kind van 9 wil je misschien eerder voor zekerheid gaan door van te voor te boeken... maar als je naar samui gaat zonder boeking heb je ook zekerheid, kamers in overvloed daar... en het voordeel eraan is wanneer je niet van te voor boekt is het feit dat je de kamer eerst echt kan zien voor dat je hoeft te betalen. Meestal met resorts heb ik zo het idee dat ze je fotos laten zien van de 5 mooiste dingen in de kamer of op het resort... en de rest valt dan vaak tegen.

hans en pauline
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

#3 Bericht door hans en pauline » maandag 15 mei 2006, 16:45

Wij zijn enige keren in Bill's Resort geweest in een huisje pal aan de rand van het strand (met Airco, koelkast, warme douche). De laatste keer was weliswaar 6 jaar geleden. We hebben het toen en de keren daarvoor echt naar ons zin gehad. Alleen wat mensen van dit kleine resort aan het strand, dus heerlijk rustig. Heerlijk eten ook! Bill's resort ligt aan het eind van Lamai beach! Een klein stukje lopen over het strand en bij Aloha resort weer van het strand af naar boven lopen en je zit weer op de weg het dorp in, waar je de drukte kan opzoeken ( bars, restaurants, winkels enz.) Er kan natuurlijk altijd wat veranderen in 6 jaar ( ander personeel, misschien is het resort verbouwd of uitgebreid.) Wij willen er in ieder geval nog eens heen, maar de laatste jaren gaan we meestal in november met vakantie en dan moet je wat betreft Koh Samui wat geluk hebben met het weer ( vaak regenachtig of veel wind, afgelopen jaar stond er op heel Koh Samui zelfs een meter water en werden mensen geevacueerd.)

Groet,
Hans en Pauline
Laatst gewijzigd door hans en pauline op donderdag 03 augustus 2006, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Samui

#4 Bericht door Gast » maandag 22 mei 2006, 14:53

aan Chaweng beach zit een klein restaurantje 'the wave'waar ze ook schone ruime kamers hebben. Je kan er uit honderden dvd's uitkiezen wat je wilt kijken en ligt dichtbij het strand, naast Charlie's hut. :) :)

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”