Waar pitten op Ko Tao_
Moderator: Loempia
Waar pitten op Ko Tao_
Hoi,
Kan iemand ons een leuke tip geven over een mooie slaapplek op Ko Tao_ We reizen met 2 kids van 3 en 4 en zouden het helemaal niet erg vinden als die eens een eigen kamer zouden hebben...maar een eigen )2+pers= bed voor hen is ook al fijn, want we gaan nou ook weer niet supehighbudget deze 5 weken. wel belangrijk is de nabijheid van bountystrand )zand! en zwembad. we horen heel graag jullie ervaringen.
Annemarie
Kan iemand ons een leuke tip geven over een mooie slaapplek op Ko Tao_ We reizen met 2 kids van 3 en 4 en zouden het helemaal niet erg vinden als die eens een eigen kamer zouden hebben...maar een eigen )2+pers= bed voor hen is ook al fijn, want we gaan nou ook weer niet supehighbudget deze 5 weken. wel belangrijk is de nabijheid van bountystrand )zand! en zwembad. we horen heel graag jullie ervaringen.
Annemarie
guesthouse Ko Tao
Ja, ik sluit me hier bij aan! Ook wij zijn nog steeds op zoek naar een leuke accomodatie hier. Wij reizen met 3 kinderen (8-10-12 jaar) en willen of een grote bungalow-hut, of 2 kleinere in de buurt van elkaar. Wie is al eens op Ko Tao geweest en heeft een leuke tip. Niet al te duur graag, max. 3000 baht per nacht voor ons 5-en. Eigen zwembad hoeft niet, wel een lekker stukje strand waar je fijn kunt snorkelen. En in de buurt van leuk restaurantjes??? We willen onze 6 weekse reis hier graag afsluiten.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Lianne 8)
Lianne 8)
Re: guesthouse Ko Tao
Een leuk resort is Coral grand resort op het meest mooie strand van Koh Tao..dicht bij het dorp en de eet gelegenheden.lianne schreef:Ja, ik sluit me hier bij aan! Ook wij zijn nog steeds op zoek naar een leuke accomodatie hier. Wij reizen met 3 kinderen (8-10-12 jaar) en willen of een grote bungalow-hut, of 2 kleinere in de buurt van elkaar. Wie is al eens op Ko Tao geweest en heeft een leuke tip. Niet al te duur graag, max. 3000 baht per nacht voor ons 5-en. Eigen zwembad hoeft niet, wel een lekker stukje strand waar je fijn kunt snorkelen. En in de buurt van leuk restaurantjes??? We willen onze 6 weekse reis hier graag afsluiten.
Lianne 8)
Als je om al deze redenen gaat denk ik dat je beter af bent op Koh Samui.
Wij zijn vorig jaar op Phangan, Tao en Samui geweest, ik denk dat je met kinderen en voor die prijs een goede accomodatie op Samui met zwembad kunt vinden en winkeltjes en restaurants in overvloed.
Om te snorkelen op Tao vanaf de kant moet je ook eerst het eiland oversteken of naar shark bay gaan maar met kids van 10 of 12 jaar is dat niet aan te raden.
Harry
Wij zijn vorig jaar op Phangan, Tao en Samui geweest, ik denk dat je met kinderen en voor die prijs een goede accomodatie op Samui met zwembad kunt vinden en winkeltjes en restaurants in overvloed.
Om te snorkelen op Tao vanaf de kant moet je ook eerst het eiland oversteken of naar shark bay gaan maar met kids van 10 of 12 jaar is dat niet aan te raden.
Harry
Co Tao Cottage, al een paar keer verbleven. Hebben ook grote bungalows. Prachtig zwembad en rustig gelegen .Shark bay is als je buiten komt rechts naar omhoog ,wat verder sla je een klein padje in (te herkennen aan de vele brommertjes die er staan) daar loop je door een palboomtuin recht chark bay in.
Daar kan je ook slaping vinden.
Daar kan je ook slaping vinden.
-
- komt net kijken
Koh Tao Resort
hoi allemal, wij zitten inmiddels in dit resort en het is prachtig! voor 3000/n hebben we een flinke kamer met airco en warme douche en 2 flinke bedden erbij. prachtig zwembad, vriendelijk personeel, super!!
als je dit geld wilt uitgeven, vinden wij dit 100x beter dan Coral Grande!
als je dit geld wilt uitgeven, vinden wij dit 100x beter dan Coral Grande!
-
- Volwaardig lid
Co Tao Cottage, al een paar keer verbleven. Hebben ook grote bungalows. Prachtig zwembad en rustig gelegen .Shark bay is als je buiten komt rechts naar omhoog ,wat verder sla je een klein padje in (te herkennen aan de vele brommertjes die er staan) daar loop je door een palboomtuin recht chark bay in.
Daar kan je ook slaping vinden
Bovenstaande was van mij ,vergeten in te loggen.
Zo dat is dan leuk, wij moeten nog een paar weken wachten.
Zit die gekke barman s'avonds daar nog ?
voor een taxi (in de bak van een pic up), als je buiten komt rechtsboven aan een el. paal zit een vrouw en of staat een grijze picup daar , ff gillen of wuiven en hij komt naar het hotel en brengt je voor een eerlijke prijs overal heen.
linksbuiten heb je J.P. Resort, goed van eten.
veel plezier ginderachter
Daar kan je ook slaping vinden
Bovenstaande was van mij ,vergeten in te loggen.

Zo dat is dan leuk, wij moeten nog een paar weken wachten.
Zit die gekke barman s'avonds daar nog ?
voor een taxi (in de bak van een pic up), als je buiten komt rechtsboven aan een el. paal zit een vrouw en of staat een grijze picup daar , ff gillen of wuiven en hij komt naar het hotel en brengt je voor een eerlijke prijs overal heen.
linksbuiten heb je J.P. Resort, goed van eten.
veel plezier ginderachter