jonge meiden door thailand
Moderator: Loempia
jonge meiden door thailand
hooi! ik heb het plan om samen met een vriendin 2 of 3 weekjes door thailand te trekken, is het een veilig en leuk land om door te backpacken voor 2 jonge meiden van 18??
Groetjes! Melissa
Groetjes! Melissa
-
- Volwaardig lid
Beste Melissaj,
Kijk even op:
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=thailand&t=489316
Misschien heb je er wat aan.
Kijk even op:
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=thailand&t=489316
Misschien heb je er wat aan.
Heej Melissa!!
Ik vind dat het goed te doen is hoor!! Ik ben ook samen met een vriendin wezen backpacken afgelopen december. Wij waren allebei 20 (scheelt niet zo veel met jullie toch
) en ik vond het echt veilig. Heb geen rare dingen meegemaakt. Nou ja, niet dat je hier geen rare dingen mee kunt maken....

Ik vind dat het goed te doen is hoor!! Ik ben ook samen met een vriendin wezen backpacken afgelopen december. Wij waren allebei 20 (scheelt niet zo veel met jullie toch

-
- Volwaardig lid
renerrr schreef:Hoi Melissa; ik denk veiliger dan rondtrekken in nederland, maar dat is mijn mening hoor...veel plezier!
pff dat vind ik nou echt kort door de bocht! Het is veilig als je gewoon uitkijkt, en ik denk dat je in Lutjegast (noord Groningen) ook weinig kan overkomen hoor!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
- jumbo
- Expat
Melissa
Bij normaal gedrag gebeurt er weinig tot niets, het is niet aan te raden jezelf savonds alleen op welk pad dan ook te begeven. Maar dat zou ik een jongeman ook als advies meegeven.
Thiase jongens/mannen zijn onvoorspelbaar in hun gedrag.....
J
Bij normaal gedrag gebeurt er weinig tot niets, het is niet aan te raden jezelf savonds alleen op welk pad dan ook te begeven. Maar dat zou ik een jongeman ook als advies meegeven.
Thiase jongens/mannen zijn onvoorspelbaar in hun gedrag.....
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- heeft ervaring
Gewoon niet te overdreve sexy er gaan bijlopen ofzo en zeker niet savonds op plaatse waar geen toeristen kome ofzo. Kwil je niet afschrikke maar ik weet dat er al mindere dingen gebeurd zijn in Thailand, die niet altijd het nieuws hale in Nederland of Belgie. En dat gebeurd vaak door meisjes die thaise mannen gaan uitdagen, dus das de enige tip die ik je kan geven. Maar over het algemeen is thailand wel een veilig land.