Baan Rai Lanna Resort noord thailand (chiang mai)

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dorenda
komt net kijken
komt net kijken

Baan Rai Lanna Resort noord thailand (chiang mai)

#1 Bericht door dorenda » woensdag 03 mei 2006, 19:37

In april waren we in chiang mai en omgeving waar we gekozen hadden voor een paar dagen tamarind village midden in chiang mai stad en vervolgens een paar dagen buiten de stad, een resort in de jungle/bergen, gevonden via een ander thailand travelforum: het baan rai lanna resort. Dat laatste was een erg groot succes en wil ik jullie dus zeker niet onthouden. Kijk vooral even op http://www.baanrailanna.com en op http://www.tripadvisor.com waar beoordelingen van dit resort staan, van meerdere bezoekers.

Het resortje is kleinschalig, wordt gerund door een jong engels echtpaar die bij wijze van "het roer om" een paar jaar geleden grond hebben gekocht en daar het baan rai lanna resort hebben laten bouwen. Eind 2005 zijn ze geopend. Gebouwd tegen een heuvel, met geweldig zwembad waar de zes nieuwe bungalowkamers omheen zijn gebouwd. Fantastisch uitzicht vanuit bungalows en zwembad, over heuvels en jungle. Het engelse echtpaar heeft locals in dienst die supervriendelijk zijn (alsof je in hun eigen huis op bezoek bent), geweldig kunnen koken en de beste massage geven die ik ooit heb gehad (in NL, Bali en heel Thailand). Nieuwe moderne kamers maar wel in Thaise stijl. Je kunt allerlei uitstapjes regelen vanuit het resort (olifanten, watervallen, mountainbiken, hot springs, rivieraften etc.). Chiang mai is drie kwartier rijden. De kamers kosten 20 euro pppn incl. ontbijt. Geeft een vijf sterren gevoel (maar dan met de charme van een klein, knus resortje). Echt een aanrader! Laat even weten als je erheen gaat/geweest bent. Dan geef ik nog wat tips.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door Mystic » donderdag 04 mei 2006, 09:23

Goede tip!
Ik heb hem al in mijn favorieten staan voor volgend jaar maart, dit zijn hotels waar vriendlief en ik gek op zijn,

Bedankt!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”