Bangkok-Hong Kong??
Moderator: Loempia
Bangkok-Hong Kong??
Weet iemand welke (budget) airlines er van Bangkok naar Hongkong vliegen?
-
- Volwaardig lid
Beste gast; orient thai, dagelijks vertrek 18.15 uur, aankomst 21.40.
http://www.fly12go.com/en/flight_fare/f ... nter.shtml
(vliegtuigen die orient thai in gebruik heeft zijn echter niet de jongste meer/ dit ter aanvullende info.
Veel plezier en goede reis!, Gr Rene.
http://www.fly12go.com/en/flight_fare/f ... nter.shtml
(vliegtuigen die orient thai in gebruik heeft zijn echter niet de jongste meer/ dit ter aanvullende info.
Veel plezier en goede reis!, Gr Rene.
-
- Expat
- Contacteer:
- jumbo
- Expat
Re: Bangkok-Hong Kong??
Een gewone/non budget airline vliegt al voor 5.000 thbAnonymous schreef:Weet iemand welke (budget) airlines er van Bangkok naar Hongkong vliegen?
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
Bangkok-Hong Kong??
Heeft iemand die trip van Bangkok naar Hong kong via Macau wel eens gedaan? Het lijkt me op zich wel leuk om die trip te maken, vraag me alleen af of het wel een praktische route is? Is het vliegveld van Macau bijvoorbeeld ver van de port van waar de ferry vertrekt? En kom je wel een beetje op een centraal punt aan in Hong Kong?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
al dit soort vragen zijn zeer eenvoudig in een reisgids na te zoeken. ze hebben nix met muang Thai te maken.
MAC is ZO klein, dat een taxi van eind tot eind nog geen 4 eur kost. of neem de bus, direct airpt-ferryport, ferries 9dioverse mij en soorten) elke 30/45 min.
HKG/stad is alweer ZO klein dat het niet uitmaakt. ferries hebben diverse bestemmingen, (ook airport HKG) de meeste gaan naar MAC ferry terminal, op het EILAND, naast een metrostop.
of het dat waard is? NORmale airlines, zoals FinnairGULF, Emirates, en nog meer, verkopen via THAISE agenten returns tegen zon 6/7000 Bt. (max stay 14 day).
MAC is ZO klein, dat een taxi van eind tot eind nog geen 4 eur kost. of neem de bus, direct airpt-ferryport, ferries 9dioverse mij en soorten) elke 30/45 min.
HKG/stad is alweer ZO klein dat het niet uitmaakt. ferries hebben diverse bestemmingen, (ook airport HKG) de meeste gaan naar MAC ferry terminal, op het EILAND, naast een metrostop.
of het dat waard is? NORmale airlines, zoals FinnairGULF, Emirates, en nog meer, verkopen via THAISE agenten returns tegen zon 6/7000 Bt. (max stay 14 day).