Welke is de goedkoopste?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#16 Bericht door Blondje » maandag 24 april 2006, 17:55

Gelukt!!!! No more Pattaya, Phuket here I come!!! Woei!
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rocopi
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#17 Bericht door rocopi » maandag 24 april 2006, 18:02

Blondje, Heel veel plezier met de vakantie,

:D :D
Altijd Vrolijk

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#18 Bericht door Denhakke » maandag 24 april 2006, 18:13

Prima keuze blondje, elke vakantie eindigt bij ons op 2 weken Phuket. Indien je ter plaatse info nodig hebt kan je altijd bij mijn nonkel langs gaan, die heeft in Patong een restaurantje.
Heb je al meer nieuws over je hotel, Manuel. Je mag ons waarschijnlijk verwachten in februari 2007, als je plannen doorgaan.
Laatst gewijzigd door Denhakke op maandag 24 april 2006, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door serpay » maandag 24 april 2006, 18:56

blondje heel veel plezier en een fijne vakantie toegewenst.
groetjes serpay
Alfisti rebeli

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door Blondje » maandag 24 april 2006, 19:04

Bedankt jongens, dat gaat zeker lukken! Ik kan nu echt niet meer wachten, maar moet nog 6 weken :?

Heb ook net de website van het hotel gevonden. Erg mooi!!

jumbo
Expat
Expat

#21 Bericht door jumbo » dinsdag 25 april 2006, 02:28

Blondje schreef:Bedankt jongens, dat gaat zeker lukken! Ik kan nu echt niet meer wachten, maar moet nog 6 weken :?

Heb ook net de website van het hotel gevonden. Erg mooi!!
Jammer dat men vergeten is je te informeren dat in verhouding er tweemaal zoveel regen valt in Phuket als in Pattaya in die periode en dat het een van de nattere maanden is
Overigens in er naast Pattaya nog meer te beleven in die contreien zoals Koh Samet, Raoyng, Trat en Koh Ckang en de kleinere omliggende eilanden.
Niet zoveel kwa uitgaan (dan moet je weer in Pattaya zijn) maar wel wel natuur en cultuur gebied

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#22 Bericht door Mystic » dinsdag 25 april 2006, 03:10

He Jumbo, dat is nou net de reden dat wij in juni 5 dagen Samet, en 5 dagen Sattahip (onder Jomtien) gekozen hebben.
We denken dat we ons er wel zullen vermaken, eilandjes genoeg, kan waarschijnlijk wel een scootertje huren om wat tempels, en natuur te zien, kereltje kan golfen, en als we willen stappen is Pattya ook wel in de buurt, Phuket komt wel een keer weer.

Blondje: ik was vorig jaar nog in het Deevana, het hotel is gewoon ok, mooi zwembad (voor de liefhebbers, mij zie je er niet), en het restaurant is ook wel ok, hoewel wij liever buiten de deur aten.
De kamers zijn mooi, en aardig personeel.
Volgende keer kiezen we wel voor een wat kleiner (persoonlijker) hotel, maar dat is ook weer iets persoonlijks, Veel plezier in elk geval!
Ik zal aan je denken vanuit de regio BKK!!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#23 Bericht door Manuel » dinsdag 25 april 2006, 05:59

Je kan je hart ophalen at Deevana...... ze hebben 3 zwembaden! Ben er dit jaar zelf een week geweest en was tevreden. Ik raad wel aan om de kamers in de nieuwe vleugel (ik geloof spa wing) te nemen. Veel mooier dan de oudere gedeeltes.

Ontbijt was goed, verder nooit gegeten. Restaurant niet echt gezellig en leek mij duur voor wat het was.

Ligging is OK. 10 Minuten lopen naar het strand en ook 10 minuten naar soi Bangla.

Wanneer kom je deze kant op??

@ Denhakke..
Voorlopig koop contract getekent dus alles ziet er goed uit.
Welk restaurant is van je oom? Ik ken een aantal Belgen met restaurants, misschien ook je oom.

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door Blondje » dinsdag 25 april 2006, 06:34

Manuel, bedoel je die luxe kamers met jacuzzi? Zag er erg leuk uit, maar die heb ik niet genomen. Ik ben nooit zo van de superdeluxe kamers ed, breng toch mijn tijd op de kamer slapend door. Zo uit mijn hoofd kom ik 13 juni aan.

Hotelrestaurants zie ik al helemaal nooit op vakantie!

Jumbo, nee waar men mij vooral voor probeerde te waarschuwen was om vooral geen tickets los te boeken via internet, want de hele vakantie zou wel eens in de soep kunnen lopen bla bla. Vooral de dure tickets via hun boeken, dat gezever. Dat van de regentijd heb ik zelf al op internet zitten uitpuzzelen, maar neem gewoon de gok.

jumbo
Expat
Expat

#25 Bericht door jumbo » dinsdag 25 april 2006, 06:38

Blondje schreef:Manuel, bedoel je die luxe kamers met jacuzzi? Zag er erg leuk uit, maar die heb ik niet genomen. Ik ben nooit zo van de superdeluxe kamers ed, breng toch mijn tijd op de kamer slapend door. Zo uit mijn hoofd kom ik 13 juni aan.

Hotelrestaurants zie ik al helemaal nooit op vakantie!

Jumbo, nee waar men mij vooral voor probeerde te waarschuwen was om vooral geen tickets los te boeken via internet, want de hele vakantie zou wel eens in de soep kunnen lopen bla bla. Vooral de dure tickets via hun boeken, dat gezever. Dat van de regentijd heb ik zelf al op internet zitten uitpuzzelen, maar neem gewoon de gok.
OK, Have fun

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#26 Bericht door henkypenky » dinsdag 25 april 2006, 10:04

je zit in elk geval wat een massa taalgenoten betreft goed in dat hotel want het staat echt in de brochure van elke vlaamse of nederlandse touroperator van best-tours tot neckermann en ook bij alle duitse :D
Blondje schreef:breng toch mijn tijd op de kamer slapend door
meen je dat nu , enkel slapen :lol:
van de regentijd heb ik zelf al op internet zitten uitpuzzelen, maar neem gewoon de gok
ik hoop voor jou dat je geluk hebt want het regent op phuket in mei en juni echt veel meer en vaker dan aan de kust van pattaya en op koh-samet .
en ook heb je al regent het nietdan heb je op phuket vaak dagenlang zwaar grijze hemel , aan de andere kust minder vaak . maar wie weet heb je geluk want er zijn altijd wel seizoenen met uitzonderingen wat het weer betreft .
live and let live !

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#27 Bericht door Blondje » dinsdag 25 april 2006, 21:39

Henky, liever Ollanders en Vlamingen dan Russen ed. En alleen slapen...ach mijn manneke gaat ook mee, dus er zal hopelijk ook wel wat actie zijn :P

En wat betreft het weer, ik geloof dat ik heel de vakantie verkeerd zit. De heetste periode in Bangkok en ga zo maar door. En ach, zolang het geen hele dagen hoost en ik nog wat kan zien en doen vind ik het prima.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”