He, een vraagje omtrent boekenprijzen in Thailand.
Ik ga eind januari naar Azie voor 3 maanden, beginnend in Thailand.
Wellicht dat ik daar GOEDKOOP een aantal Lonely Planets op de kop kan tikken. Natuurlijk wel de laatste edities waar we het over hebben.
- Is het zo dat de Lonely planets (al dan niet een kopie) voor een US dollar worden aangeboden?
--Zijn de LP van de landen Thailand, Cambodia, Vietnam, Laos en Myan Mar ook in Bangkok te koop? Zo ja, tegen welke prijs?
Alvast veel dank voor een helpend antwoord.
Groet,
Masterted
Kostprijs van een Lonely Planet in Thailand (Bangkok)?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: Kostprijs van een Lonely Planet in Thailand (Bangkok)?
in de international book shops in bkk en pattaya betaal je voor de laatste druk van de gidsen ongeveer hetzelfde als hier .Masterted schreef:He, een vraagje omtrent boekenprijzen in Thailand.
Ik ga eind januari naar Azie voor 3 maanden, beginnend in Thailand.
Wellicht dat ik daar GOEDKOOP een aantal Lonely Planets op de kop kan tikken. Natuurlijk wel de laatste edities waar we het over hebben.
- Is het zo dat de Lonely planets (al dan niet een kopie) voor een US dollar worden aangeboden?
--Zijn de LP van de landen Thailand, Cambodia, Vietnam, Laos en Myan Mar ook in Bangkok te koop? Zo ja, tegen welke prijs?
Alvast veel dank voor een helpend antwoord.
Groet,
Masterted
oudere uitgaven worden wel veel goedkoper aangeboden en die vind je zelfs soms in souvenirwinkels of bij krantenverdelers dus let even op !
zo is het, DIE illegale boek-kopien vindt je niet in Thailand
NIeuwe LP in thaild is WEL goejekoper als hier in NL; equiv, van de US$prijs (dus 40 bt/$ en niet zoals hier 50).
2e hands; ELKE toeristen/bekpke plek heeft winkels die erin handelen, slechts ietsje goejekoper voor de nieuwste/in prima staat, en dan langzaamaan minder voor oudere/slechtere. Maar zoals elke 2e hands: blijft een gok. en de laatste LP is van sep '05, dus volgend jaar alweer hartstikke achterhaald
NIeuwe LP in thaild is WEL goejekoper als hier in NL; equiv, van de US$prijs (dus 40 bt/$ en niet zoals hier 50).
2e hands; ELKE toeristen/bekpke plek heeft winkels die erin handelen, slechts ietsje goejekoper voor de nieuwste/in prima staat, en dan langzaamaan minder voor oudere/slechtere. Maar zoals elke 2e hands: blijft een gok. en de laatste LP is van sep '05, dus volgend jaar alweer hartstikke achterhaald
Die kun je in overvloed vinden op Khao San Road in Bangkok bij de zogenaamde `we buy everything` kraampjes.
Meeste zijn verpakt in plastic en afkomstig van toeristen die ze aan hen verkocht hebben. Deze mensen verkopen ze dan weer door aan andere toeristen!
Durf alleen niet te zeggen wat ze kosten maar t zal niet heel veel zijn.
Meeste zijn verpakt in plastic en afkomstig van toeristen die ze aan hen verkocht hebben. Deze mensen verkopen ze dan weer door aan andere toeristen!
Durf alleen niet te zeggen wat ze kosten maar t zal niet heel veel zijn.