Kent iemand The residence rajtaevee in Bangkok...

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mariska
komt net kijken
komt net kijken

Kent iemand The residence rajtaevee in Bangkok...

#1 Bericht door Mariska » woensdag 19 april 2006, 21:29

Ze maken je het wel moeilijk hoor met de grote keus uit hotels :?

Het wordt voor mij de eerste keren, dus weet niet goed waar ik het zoeken moet.. mijn "eisen" zijn dicht in de buurt van wat leuke bezienswaardigheden, shop mogelijkheid en niet al te ver van het vliegveld...

Dit hotel http://www.residence-hotel.com/index.html lijkt me dus geschikt, maar het fijn zijn als iemand die het kent of geweest is mij kan zeggen of het geschikt is...

Suggesties ook altijd welkom :D

jumbo
Expat
Expat

Re: Kent iemand The residence rajtaevee in Bangkok...

#2 Bericht door jumbo » donderdag 20 april 2006, 02:41

Mariska schreef:Ze maken je het wel moeilijk hoor met de grote keus uit hotels :?

Het wordt voor mij de eerste keren, dus weet niet goed waar ik het zoeken moet.. mijn "eisen" zijn dicht in de buurt van wat leuke bezienswaardigheden, shop mogelijkheid en niet al te ver van het vliegveld...

Dit hotel http://www.residence-hotel.com/index.html lijkt me dus geschikt, maar het fijn zijn als iemand die het kent of geweest is mij kan zeggen of het geschikt is...

Suggesties ook altijd welkom :D
Redelijk aan het centrum van Bangkok met bijvoorbeeld Pratunam op een paar minuten dus ook de winkecentra
De combinatie die je zoekt van overal dichtbij bestaat hier niet...het vlieveld bijvoorbeeld ligt op 25-30 minuten
Tijdje terug heb ik wat kennissen over gehad die in the residence R verbleven, prima bevallen. Ik zag dat hun website was geupgrade in vergelijking met toen. Het is meer een korte termijn verblijf voor zakenmensen dacht ik

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Mariska
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door Mariska » donderdag 20 april 2006, 07:56

Thanks, hier kan ik wel wat mee.... Ik was me er idd al van bewust dat een combinatie van de wensen die ik had, moeilijk haalbaar zijn, maar dit komt dus een eind in de buurt. Het gaat ook maar om een kort verblijf, denk dat ik deze maar ga boeken :D

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » donderdag 20 april 2006, 10:14

Het licht wel redelijk centraal maar toch ook een beetje in niemandsland... In de directe omgeving is mijn opinie niet veel te doen anders dan winkelen. Ook licht het vlakbij Panthip Plaza voor computer apperatuur en software. ik zou eerder voor een kort verblijf centraler zitten aan bijvoorbeeld Sukhumvit of Silom. Op deze manier hoef je niet elke keer te reizen en zijn er een aantal dingen op loopafstand.

Dat het in de buurt van Pratunam zit is niet een heel groot voordeel. Ik denk als je daar en paar uurtjes rond loopt het wel gezien hebt.

Toch ziet de web site er wel ardig uit en de prijs lijkt ook wel OK.

Mariska
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door Mariska » donderdag 20 april 2006, 10:34

Manuel schreef:Het licht wel redelijk centraal maar toch ook een beetje in niemandsland... In de directe omgeving is mijn opinie niet veel te doen anders dan winkelen. Ook licht het vlakbij Panthip Plaza voor computer apperatuur en software. ik zou eerder voor een kort verblijf centraler zitten aan bijvoorbeeld Sukhumvit of Silom. Op deze manier hoef je niet elke keer te reizen en zijn er een aantal dingen op loopafstand.

Dat het in de buurt van Pratunam zit is niet een heel groot voordeel. Ik denk als je daar en paar uurtjes rond loopt het wel gezien hebt.

Toch ziet de web site er wel ardig uit en de prijs lijkt ook wel OK.
het punt is dat het echt voor een kort verblijf is.... ik smorgens vroeg aan en vertrekken de volgende dag naar Phuket.... echt veel sight seeing zal er niet veel van komen...

Maar toch ga ik nog even kijken naar de plaatsen die je aan geeft, bedankt!!

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#6 Bericht door Manuel » donderdag 20 april 2006, 10:40

Begrijp wat je bedoelt...

In dat geval met zo een korte stop zou ik midden 'in de actie' willen zitten zodat je geen inspanning hoeft te doen om het toch naar je zin te hebben.

Wat is je budget en wat verwacht je van je hotel? Misschien kunnen we wat ideeen geven.

Mariska
komt net kijken
komt net kijken

#7 Bericht door Mariska » donderdag 20 april 2006, 10:54

Ok wat verwacht ik van het hotel.... ik hoef geen top hotel, maar het moet wel schoon en netjes zijn. Redelijk in de buurt van de "aktie" zoals jij dat noemt :wink: Ik wil liever ook geen uur in de taxi zitten van en naar het vliegveld....

Qua prijsklasse zat ik te denken aan €30/1500 bath.... meer kan ik ook wel betalen, maar ik vond het zonde om meer te betalen voor een hotel waar ik alleen even slaap....

Kan je hier wat mee??

Blondje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door Blondje » donderdag 20 april 2006, 10:57

Ik ga zelf naar het Narai hotel. Daar had ik op internet goede dingen over gelezen. Ook The royal Benja schijnt aardig te zijn met grote kamers.
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mariska
komt net kijken
komt net kijken

#9 Bericht door Mariska » donderdag 20 april 2006, 11:21

Narai en benja zien er idd ok goed uit...

Ik kwam ook deze tegen, weet iemand of het wat is....

Silom city inn en swiss park....

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#10 Bericht door Manuel » donderdag 20 april 2006, 11:50

In die prijsklasse...

Kijk eens naar Park Avenue @ 22. A grand mercure hotel van Accor.
http://www.hotelparkavenue.com

Mijn ervaring en van veel van mijn gasten is zeer positief.

Ik zou het moeten kunnen krijgen voor 2000 Thb. Iets meer dan je schrijft maar zeker een mooi en centraal gelegen hotel. Ook niet te ver van de expressway dus redelijk snel op de luchthaven.

Of kijk eens naar http://www.baansukhumvit.com/.
Ook een leuk knus klein nieuw hotel op een goede lokatie. Moet geboekt kunnen worden voor rond de 1400 Thb. Ik kan het zeker voor ongeveer die prijs krijgen. (geen zwembad hier...)

Succes!

(Laat me weten indien ik kan helpen met bovenstaande hotels, ik woon er vlak bij)

Mariska
komt net kijken
komt net kijken

#11 Bericht door Mariska » donderdag 20 april 2006, 12:15

Manuel schreef:In die prijsklasse...

Kijk eens naar Park Avenue @ 22. A grand mercure hotel van Accor.
http://www.hotelparkavenue.com

Mijn ervaring en van veel van mijn gasten is zeer positief.

Ik zou het moeten kunnen krijgen voor 2000 Thb. Iets meer dan je schrijft maar zeker een mooi en centraal gelegen hotel. Ook niet te ver van de expressway dus redelijk snel op de luchthaven.

Of kijk eens naar http://www.baansukhumvit.com/.
Ook een leuk knus klein nieuw hotel op een goede lokatie. Moet geboekt kunnen worden voor rond de 1400 Thb. Ik kan het zeker voor ongeveer die prijs krijgen. (geen zwembad hier...)

Succes!

(Laat me weten indien ik kan helpen met bovenstaande hotels, ik woon er vlak bij)
Die baansukhumvit lijkt me wel wat... ik zie alleen op de site 1800 staan, waar snoep jij die 400 vanaf :D

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#12 Bericht door Manuel » donderdag 20 april 2006, 14:37

Die prijzen zijn op de website net veranderd. Reden is dat hij nu al veel reservereing krijgt via reisorganisaties. Met zijn scherp geprijsde kamers gaat hem dat te veel kosten. Hierdoor plaats hij op de website de prijzen inclusief commissies. Misschien niet mee eens maar ik begrijp zijn redenatie. Toen ze net openden was het tarief 1200 Thb. Ik dank dat ik dat misschien nog wel kan krijgen maar voor de zekerheid zeg ik maar 1400. Ik heb en paar drankjes met de eigenaar gedronken, dat helpt altijd!

Leuk klein hotel en kamers zien er goed uit. Voor 1 nacht en goede keuze (ook vor langer natuurlijk) en lekker centraal. 5 minuten van de skytrain en de metro. Goed eten en winkelen binnen loop afstand en nachtleven in de omgeving.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”