autoverhuur
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
autoverhuur
In okober van dit jaar zijn we van plan ruim een maand naar Thailand te gaan met 2 kleine kinderen. We gaan daar o.a. enkele vrienden bezoeken en willen voor die periode een auto huren. Waar kan dit het beste en wat zijn de prijzen ?
-
- Erelid
Auto huren
De grote verhuurder, Hertz-Budget en Avis hebben hier ook vestigingen.
Op de luchthaven kan de auto al gereed staan.
Prijzen ? Afhankelijk van soort en type.
Zoek een op het net.
Mart
Cha-am/Thailand
Zoek een op het net.
Mart
Cha-am/Thailand
-
- komt net kijken
autoverhuur
Beste forumbezoekers, ik heb natuurlijk al zitten kijken op de sites van de internationale autoverhuurbedrijven die ook op alle luchthavens zitten zoals Avis ( heb daar zelf een mebershipscard van in Nederland ) Budget , etc. Je betaald dan ook wel de hoofprijs van ruim 1400 euro.
Wij zijn op zoek naar alternatieven die de reis enigzins betaalbaar maken.
Hoorden van kennissen dat we mogelijk bij Petchburi carrent moest kijken. Kan dat echter niet op internet vinden.
Meer suggesties .... graag !!!
Wij zijn op zoek naar alternatieven die de reis enigzins betaalbaar maken.
Hoorden van kennissen dat we mogelijk bij Petchburi carrent moest kijken. Kan dat echter niet op internet vinden.
Meer suggesties .... graag !!!
-
- Zeer veel ervaring
effe googlen: http://www.thailandtourismdirectory.com ... ?q_id=3112
Staan er nog veel meer op, misschien dat anderen wel een website hebben.
Staan er nog veel meer op, misschien dat anderen wel een website hebben.
Ik betaalde 4530 bht in februari bij AVIS voor 2 dgn! Dit was inclusief afkoop insurance. Grote gesloten toyota pickup met 4 deuren, 3 liter did motor...leder...automaat en 4000 km op de teller. Voor langere tijd betaal je minder zeker minder want bij 2 dgn kreeg ik al discount! Ik vond dit niet duur en zeker niet voor zo'n auto. Een gewone sedan, toyota vios etc begon bij 1300 bht per dag!
-
- komt net kijken
daar heb je wat aan !!
Beste forumbezoekers,
bedankt voor de twee reactie's op mijn laatste bericht. Ik ga kijken wat de prijzen zijn bij de desbetreffende autoverhuurbedrijven. Indien iemand nog andere goede oplossingen weet houden wij ons vanharte aanbevolen.
Dus denk je een Thailandkenner te zijn en heb je ervaring met eigen gebruik auto dan horen wij het graag.
bedankt voor de twee reactie's op mijn laatste bericht. Ik ga kijken wat de prijzen zijn bij de desbetreffende autoverhuurbedrijven. Indien iemand nog andere goede oplossingen weet houden wij ons vanharte aanbevolen.
Dus denk je een Thailandkenner te zijn en heb je ervaring met eigen gebruik auto dan horen wij het graag.
-
- Erelid
ik denk een thailandkenner te zijn , omdat ik er 14 jaar woon..
maar ik heb nooit een auto gehuurd.. de laatste 8 jaar rij ik met een eigen auto.. mazda pickup ,4wd, abs, 2900cc diesel....
wij wonen in isaan en daar zijn de wegen over het algemeen goed..
willem, nederthai
maar ik heb nooit een auto gehuurd.. de laatste 8 jaar rij ik met een eigen auto.. mazda pickup ,4wd, abs, 2900cc diesel....
wij wonen in isaan en daar zijn de wegen over het algemeen goed..
willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend
goedkoop bedrijf
Via vrienden zijn we op het volgende bedrijf in Bangkok gekomen.
Naar mijn mening zijn dit goedkopere prijzen dan bij de grote autoverhuurbedrijven. Wat vinden jullie er van en kennen jullie betere in deze prijs - kwaliteit verhouding ?
http://www.thairentacar.com/index.html
Wasana
Naar mijn mening zijn dit goedkopere prijzen dan bij de grote autoverhuurbedrijven. Wat vinden jullie er van en kennen jullie betere in deze prijs - kwaliteit verhouding ?
http://www.thairentacar.com/index.html
Wasana
Ziet er goed uit ik denk wel dat het mekaar niet veel ontloopt, wel een uitgebreid wagenpark. Mijn ervaring met verhuurders is wel dat ze veel autos op de websites helemaal niet hebben in de verhuur!
Bij deze verhuurder zie ik wel dat populaire autos zoals de vios/jazz/civic net zoveel kosten als bij Avis of Hertz. De 4x4 die ik bij Avis huurde kost ook net zoveel. Wel zijn ze goedkoop met de 800 bht autos en de varieteit daar in.
Greetz
Bij deze verhuurder zie ik wel dat populaire autos zoals de vios/jazz/civic net zoveel kosten als bij Avis of Hertz. De 4x4 die ik bij Avis huurde kost ook net zoveel. Wel zijn ze goedkoop met de 800 bht autos en de varieteit daar in.
Greetz
-
- Erelid
Thailand kenner
Ook ik ben van mening dat ik een Thailand kenner ben.
Ik rij zelf auto, ja zelfs 5 jaar in Bangkok gewoond en nu lekker in Cha-am.
Huur geen auto in Bangkok, als je daar geen rij ervaring hebt.
Begin dus in een kleinere plaats. Maar rust eerst even een paar dagen uit, voordat je achter het stuur kruipt.
Huren, afhankelijk van tijd en soort auto, prijzen tussen 1500 / 2500 per dag.
Verdere informatie nodig, stuur een email.
Mart
Ik rij zelf auto, ja zelfs 5 jaar in Bangkok gewoond en nu lekker in Cha-am.
Huur geen auto in Bangkok, als je daar geen rij ervaring hebt.
Begin dus in een kleinere plaats. Maar rust eerst even een paar dagen uit, voordat je achter het stuur kruipt.
Huren, afhankelijk van tijd en soort auto, prijzen tussen 1500 / 2500 per dag.
Verdere informatie nodig, stuur een email.
Mart
- Edje
- Expat
Re: Auto huren
Maar schrik niet van de borg die je moet storten, € 1000. is normaalchaaminfo schreef:De grote verhuurder, Hertz-Budget en Avis hebben hier ook vestigingen.
Zoek een op het net.
Mart
Cha-am/Thailand
Groetjes; Edje
Re: Auto huren
Avis=20000 bht .Je kunt alleen met creditcard betalen, borg +huur!Edje schreef:Maar schrik niet van de borg die je moet storten, € 1000. is normaalchaaminfo schreef:De grote verhuurder, Hertz-Budget en Avis hebben hier ook vestigingen.
Zoek een op het net.
Mart
Cha-am/Thailand
Groetjes
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer: