MahanAir?
Moderator: Loempia
MahanAir?
Mijn vrouw en ik, hebben nu twee opties:
1. MahanAir (overstap Iran) € 1014,- (heenreis 12 uur en terugreis 17 uur)
2. LTU (direct) € 1512,- (heenreis 11 uur en terugreis 11 uur)
Is het die € 500,- waard om met LTU te gaan, of is het niet zo'n ramp?
Mijn vrouw wil liever die € 500,- in de zak houden en dan € 500,- extra uit te kunnen geven in Thailand.
Kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste kan doen!!
MvG
Aramäer
1. MahanAir (overstap Iran) € 1014,- (heenreis 12 uur en terugreis 17 uur)
2. LTU (direct) € 1512,- (heenreis 11 uur en terugreis 11 uur)
Is het die € 500,- waard om met LTU te gaan, of is het niet zo'n ramp?
Mijn vrouw wil liever die € 500,- in de zak houden en dan € 500,- extra uit te kunnen geven in Thailand.
Kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste kan doen!!
MvG
Aramäer
- jumbo
- Expat
Re: Prijzen
aan zijn naam te zien is het iemand die oorspronkelijk uit die buurt vandaan komt dus wellicht een tussenstopje maakt anders is het inderdaad een beetje aan de prijsJohanS schreef:Ik hoop dat dit prijzen voor jullie twee samen zijn, anders is dit uitzonderlijk duur voor minder kwalitatieve maatschappijen!
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Ja, hoe krap zit je? Voor mij is 500 euro best veel geld,maar ik doe nooit van mn leven verplicht een hoofddoek op. Maar als jouw vrouw daar geen probleem mee heeft...
Denk dat de vraag meer is of je het erg vindt om 6 uur te moeten wachten bij terugreis. Of beter gezegd, is 6 uur je 500 euro waard?
Denk dat de vraag meer is of je het erg vindt om 6 uur te moeten wachten bij terugreis. Of beter gezegd, is 6 uur je 500 euro waard?
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
- Edje
- Expat
Ter correctie Manuel.Manuel schreef:Persoonlijk zou ik nooit Mahan vliegen... maar ook geen charter vlucht met LTU!
Er moeten meer prijzen zijn tussen deze 2 in of die er dicht bij in de buurt liggen. Euro 1512 voor een charter vlucht lijkt mij aan de hoge kant voor 2 personen.
LTU is absoluut geen charter maatschappij. Ze hebben een vast vluchtschema en vliegen 2x pw rechtstreeks Dusseldorf - BKK vv
Groetjes; Edje
- JohanS
- Volwaardig lid
Stop
Stop toch met het gebruik van dubieuze maatschappijen als Mahan.
Ik kan 10 redenen opsommen om niet met dit soort maatschappij te vliegen maar de belangrijkste is toch zeker de veiligheid tijdens de vlucht en tijdens de transit in Iran.
Met wat zoeken kan je tegen een schappelijke prijs een degelijke maatschappij vinden.
Ik kan 10 redenen opsommen om niet met dit soort maatschappij te vliegen maar de belangrijkste is toch zeker de veiligheid tijdens de vlucht en tijdens de transit in Iran.
Met wat zoeken kan je tegen een schappelijke prijs een degelijke maatschappij vinden.
-
- Volwaardig lid
Zijn er hier op het forum vrouwen die met Mahan hebben gevlogen en zo ja wat vonden jullie van die verplichte hoofddoek?
Ik zou nog liever het driedubbele betalen of niet op vakantie gaan ipv van religieuze gekken mij te laten verplichten tot het dragen van een vrouwonderdrukkend en onterend symbool. (En nee, dat is niet hetzelfde als netjes gekleed een tempel of kerk betreden).
Ben ik nou de enige die hier zich zo kwaad over maakt?
Ik zou nog liever het driedubbele betalen of niet op vakantie gaan ipv van religieuze gekken mij te laten verplichten tot het dragen van een vrouwonderdrukkend en onterend symbool. (En nee, dat is niet hetzelfde als netjes gekleed een tempel of kerk betreden).
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Expat
- Contacteer:
Edje schreef:Ter correctie Manuel.Manuel schreef:.....een charter vlucht...........
LTU is absoluut geen charter maatschappij. Ze hebben een vast vluchtschema en vliegen 2x pw rechtstreeks Dusseldorf - BKK vv
Even een google:
LTU - [ Translate this page ]Das Informationsangebot der Chartergesellschaft enthält den aktuellen Flugplan sowie Daten über das Unternehmen und die Flotte.
http://www.ltu.de/ - 20k - Cached - Similar pages
Ze noemen zichzelf een charter maatschappij, wat ze in mijn opinie ook zijn.
- JohanS
- Volwaardig lid
Natuurlijk kan dit niet, daarbij komt nog dat ik mij geld niet kan uitgeven aan zo een maatschappij (/land).Blondje schreef:Zijn er hier op het forum vrouwen die met Mahan hebben gevlogen en zo ja wat vonden jullie van die verplichte hoofddoek?
De goedkope prijs kan en mag niet de enige reden zijn om een airline te kiezen.
Dit jaar hebben wij voor Thai gekozen en nog tegen een goede prijs.
Zo start onze vakantie vanaf de eerste minuut en moet mijn echtgenote geen belanchelijke regels volgen tijdens de transit.