Hotel Bankok , in Centrum
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Contacteer:
Hotel Bankok , in Centrum
Weet iemand een goed en betaalbaar hotel in Bankok, op loopafstand van leuke markten, winkels en restaurants? en is het zuidstation er ver vandaan?
Gaarne antwoord van iemand die bekend is in Bankok.
groeten Han
http://www.stusterkunst.no
Gaarne antwoord van iemand die bekend is in Bankok.
groeten Han
http://www.stusterkunst.no
-
- komt net kijken
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
ik ken het hotel niet maar zo te zien nabij khaosan-road .kunstner schreef:In de prijs van het vliegticket is hotel New World Lodge in Banglamphu, Pranakorn. Heeft iemand ervaring met dat hotel of weet iemand of dit hotel centraal ligt? markten, vervoer, centrum?
kijk zelf
http://www.newworldlodge.com
live and let live !
Vorig jaar een paar nachten doorgebracht. Inderdaad vlakbij Kao San road. Vriendelijke staff, redelijk goede kamers en voor het hotel kan je leuk zitten, behalve als de wind verkeerd staat dan krijg je de smerig stank van de klong ernaast.kunstner schreef:In de prijs van het vliegticket is hotel New World Lodge in Banglamphu, Pranakorn. Heeft iemand ervaring met dat hotel of weet iemand of dit hotel centraal ligt? markten, vervoer, centrum?
-
- komt net kijken
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
Bangkok is een groot centrum. Ik heb twee maal in Holiday-Inn Silom raod geslapen a 60 euro per nacht voor twee personen. Laatste keer voor 30 Euro geslapen in Silom Village ook best een leuk hotel. Hoe meer luxe hoe meer je betaald. Maar er zijn nog vele goedkope hotels het is maar wat je zoekt en wilt.
groetjes Loe
PS Zaterdag ga ik weer voor drie weekje naar Thailand n ik begin 2 dagen in Bangkok. Het Hotel weet ik nog niet dat reglt mijn Thaise Partner.
groetjes Loe
PS Zaterdag ga ik weer voor drie weekje naar Thailand n ik begin 2 dagen in Bangkok. Het Hotel weet ik nog niet dat reglt mijn Thaise Partner.
-
- Expat
- Contacteer:
Eerst zul je jezelf moeten afvragen wat het centrum is....
Bangkok kent vele stadsdelen die je in Nederland als centrum zou kunnen aanspreken.
Ikzelf noem het CBD (Central Business District) normal gesproken het centrum. Dit bevat ongeveer de volgende stadsdelen: Silom, Sathorn, Witthayu en lower Sukhumvit.
De keuze is aan jou wat je wilt in de directe omgeving. Markten, winkels en restaurants kan je overal in bangkok vinden.
De afstand naar het busstation zou ik geen belang laten vinden in de keuze welk hotel je zou moeten nemen. Een txi ritje gaat je nooit meer dan 150 tot 200 Baht komen.
Mijn advies... verblijf aan Sukhumvit, met het voordeel dat de metro en de skytrain erg makkelijk te gebruiken zijn van hier. (hoek Asoke is ideal)
Bangkok kent vele stadsdelen die je in Nederland als centrum zou kunnen aanspreken.
Ikzelf noem het CBD (Central Business District) normal gesproken het centrum. Dit bevat ongeveer de volgende stadsdelen: Silom, Sathorn, Witthayu en lower Sukhumvit.
De keuze is aan jou wat je wilt in de directe omgeving. Markten, winkels en restaurants kan je overal in bangkok vinden.
De afstand naar het busstation zou ik geen belang laten vinden in de keuze welk hotel je zou moeten nemen. Een txi ritje gaat je nooit meer dan 150 tot 200 Baht komen.
Mijn advies... verblijf aan Sukhumvit, met het voordeel dat de metro en de skytrain erg makkelijk te gebruiken zijn van hier. (hoek Asoke is ideal)
-
- komt net kijken
-
- Zeer veel ervaring
-
- Expat
- Contacteer:
Verschillende opties voor verschillende hotel, verschillende aminities en verschillende prijzen.
Een paar voorbeelden van hotels die ik vorrheen heb aangeraden aan vrienden en familie.
- Mercure Park Avenue @ 22 - Sukhumvit Soi 22
Van alle gemakken voorzien en een mooi hotel. Moet te boeken zijn voor ongeveer 2000/2500 THB
- Swiss Grottino - Sukhumvit Soi 19
Zeer goed ingerichte kamers maar verder weinig faciliteiten. Wel zeer gewaardeerd door de lokatie, 5 minuten naar BTS en MRT. - 1900 THB
- Drop Inn - Sukhumvit Soi 20
Nieuw hotel met goede kamers voor een goede prijs. Geen zwembad.
Tussen 1400 en 2000 THB.
- Baan Sukhumvit - Sukhumvit Soi 20
Net een maand open. Klein hotel met weinig faciliteiten maar zeer goede kamers voor de prijs. Gaan ongeveer 1200 to 1500 THB kosten.
Bovenstaande hotels geven in mijn opinie een goede kwaliteit kamer tegen en redelijke prijs.
Wil je meer info, laat me weten, ik woon erg dicht in deze omgeving...
Een paar voorbeelden van hotels die ik vorrheen heb aangeraden aan vrienden en familie.
- Mercure Park Avenue @ 22 - Sukhumvit Soi 22
Van alle gemakken voorzien en een mooi hotel. Moet te boeken zijn voor ongeveer 2000/2500 THB
- Swiss Grottino - Sukhumvit Soi 19
Zeer goed ingerichte kamers maar verder weinig faciliteiten. Wel zeer gewaardeerd door de lokatie, 5 minuten naar BTS en MRT. - 1900 THB
- Drop Inn - Sukhumvit Soi 20
Nieuw hotel met goede kamers voor een goede prijs. Geen zwembad.
Tussen 1400 en 2000 THB.
- Baan Sukhumvit - Sukhumvit Soi 20
Net een maand open. Klein hotel met weinig faciliteiten maar zeer goede kamers voor de prijs. Gaan ongeveer 1200 to 1500 THB kosten.
Bovenstaande hotels geven in mijn opinie een goede kwaliteit kamer tegen en redelijke prijs.
Wil je meer info, laat me weten, ik woon erg dicht in deze omgeving...
-
- Volwaardig lid
klopt , de kamers in narai zijn goed alhoewel nogal klein maar ik hoorde dat ze tot 31 oktober bij 3 nachten de standaard-kamers - van 2100 inkl ontbijt - upgraden zonder meerprijs naar een superior die normaal 2700 kost . ze hebben wel een erg klein zwembad waar ook veel te weinig ligstoelen zijn helaas wanneer je wilt zonnen . persoonlijk verblijf ik net zo graag in de tower-inn aan dezelfde straat voor 1800 baht , 2 pers met ontbijt of de s-c-park nog goedkoepr , 1500 baht maar niet zo centraal .Adm schreef:Hallo Han,
Er zijn er genoeg in Bangkok zelf neem ik altijd Naria op de Silom Road, op het einde van deze straat is Phatpong en je zit vlak bij de skytrain en ook de payroad is vlak bij.
Groet Ad.
live and let live !