sofitel hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
justin

sofitel hotel

#1 Bericht door justin » dinsdag 21 maart 2006, 06:46

hallo allemaal
ik vertrek 17 mei naar thailand en we verblijven 3 nachten in bangkok in het Sofitel hotel,wie heeft er ervaring met dit hotel en wat vonden jullie ervan kwa ligging etc
alvast bedankt groetjes

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#2 Bericht door Manuel » dinsdag 21 maart 2006, 07:51

Sofitel is een zeer goed hotel (5*) en gelegen in een redelijke liging ten opzichte van de toeristische atracties in Bangkok. Kamers zijn in mijn opinie mooi ingericht en van all gemakken voorzien.

Het is gelegen aan Silom Road in het business district van Bangkok. Ongeveer 10 minuten liopen vanaf het hotel naar Chong Nonsi BTS station vanwaar je makkelijk verder kunt reizen. Ook niet te ver weg van Patpong met de bekende nachtmarkt en zijn bars.

Het is voornamelijk een zakelijk hotel maar zeker aan te raden voor een 3 daags bezoek.

Voor mij is het beste van het Sofitel 'V9' wine and lounge bar. Goede selectie eten en betaalbare wijnen met goede muziek.

justin

#3 Bericht door justin » dinsdag 21 maart 2006, 19:28

hoi manuel

bedankt voor je reactie

groetjes justin

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » dinsdag 21 maart 2006, 19:31

Graag gedaan!!!
Nog meer info? Laat het weten.... altijd bereidwillig om te helpen!

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Mystic » donderdag 23 maart 2006, 17:24

Aahh Sofitel Silom,

Vriendlief en ik voelen ons daar decadente rockstars (tis maar wat je leuk vind ;) We boeken daar de 'clubroom', daarbij heb je een aparte check in, kamer op de 27e verdieping of hoger, extra luxe kamer, apart ontbijt, en gratis happy hour (geen lullig happy hour, maar allesderopenderaan, int. drankjes en hapjes). De service is van een niveau die je alleen in de allerduurste hotels tegen komt. Wij sluiten in dit hotel graag onze Thaise vakanties af (we sparen er zelfs apart voor).
Natuurlijk kun je veel goedkoper heel goed in BKK logeren, maar aan de andere kant.... hoe luxe logeer jij in Europa voor een dikke 100 euro?
Oja, de kamers zijn niet groot, maar wel heel stylish,

Groetjes Mys
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#6 Bericht door Manuel » donderdag 23 maart 2006, 18:24

Mystic,

Wordt lid van het Advantage Plus programma van Accor. Hier in Thailand maar ongeveer 7000 THB.
Inclusief 1 gratis nacht en 50 % op volgende nachten. 50 % op eten bij 2 personen eten en 15 % op alle dranken.....

Heb net mijn (gratis!!!) kaart ontvangen en al met plezier gebruikt. Laat me weten of je meer info wilt. GM van Adtvantage Plus ZO Azie is een goede vriend van me.....

Moeite waard als je af en toe in Accor hotels verblijft..

http://www.accorhotels-asia.com/avp/index.asp

justin

#7 Bericht door justin » zondag 26 maart 2006, 16:43

hoi bedankt voor de reactie mensen,ik heb er helemaal zin in .Het hotel klint ook zeker niet verkeerd,na ons verblijf in bangkok reizen wij door naar Koh samui weet iemand of het zin vol is om je vliegticket in nederland te kopen of kan het met alle gemak in thailand geregeld worden.Nou ik hoor het wel groetjes

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#8 Bericht door Manuel » zondag 26 maart 2006, 17:26

Mystic,

De Advantage Plas kaart kost maar 4700 THB.
Stuur mij je details als je er een bestellen wilt of anders kan ik je het mail adres van de Program Manager geven zodat je hem zelf kunt benaderen.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#9 Bericht door Mystic » zondag 02 april 2006, 22:15

Klinkt heel ok,

Maar heeft dit wel zin als je max. 1x per jaar daar logeert, en ik moet dan ook nog eens een boeking voor komende juni afzeggen (via sawadee).
Zou jouw contact mij hierover misschien kunnen adviseren?

Groetjes uut Grunn
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Hans63

#10 Bericht door Hans63 » dinsdag 11 april 2006, 14:35

Manuel schreef:Mystic,

De Advantage Plas kaart kost maar 4700 THB.
Stuur mij je details als je er een bestellen wilt of anders kan ik je het mail adres van de Program Manager geven zodat je hem zelf kunt benaderen.
Manuel, is het 4700 baht éénmalig of betaal je dat per jaar?

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#11 Bericht door Manuel » woensdag 12 april 2006, 06:48

Per jaar. Langer dan dat zou wel een erg goed deal zijn..!

Mitch
kenner
kenner

#12 Bericht door Mitch » donderdag 04 mei 2006, 19:28

Net voor onze laatste twee nachten (22 en 23 juni) de clubroom in het Sofitel Silom geboekt, om nog even relaxed af te sluiten. Verder hebben we voor onze eerste drie overnachtingen in BKK het Eastin hotel en in Phuket zitten we in het Old Phuket Hotel.
Ik ben nog op zoek naar hotels-resorts in Koh Phangang 2 nachten , Koh PhiPhi 1 nacht en Koh Samui 2 en 3 nachten. Dus hebben jullie nog tips alles is welkom.

Bedankt alvast,
Mitch
HAPPY PEOPLE MAKE PEOPLE HAPPY !!

dorenda
komt net kijken
komt net kijken

#13 Bericht door dorenda » vrijdag 05 mei 2006, 08:50

Op Koh samui hebben we een week op het Saboey Resort gezeten. Beach villa 7500 Bath en Pool villa 5000. Kijk maar naar mijn review op http://www.tripadvisor.com (de meest recente is van mij) en mij reisverslag elders op dit forum (onder reisverslagen, onze reis naar BKK, Koh Samui en Chinag Mai). Op de noordoost punt van Ko Samui liggen verder een paar erg mooie (luxe) resorts en in het drukke chaweng zou je kunnen kiezen voor Buri Rasa. Lamai leek me ook oké, Bophut heeft ook een erg leuk fisherman's village met wat restaurants en winkeltjes zonder de drukte van chaweng (Bophut resort leek me wel mooi). Keuze in overvloed! Hangt eigenlijk vooral van je budget af en of je persé in het drukke chaweng wil zitten of dat dat wel een paar taximinuten daarvandaan mag zitten (met meer rust, vooral op de stranden wel prettig).

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”