Tips Koh Chang

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Nanda

Tips Koh Chang

#1 Bericht door Nanda » vrijdag 24 februari 2006, 10:02

Heeft iemand nog tips over Koh Chang. Restaurantjes/snorkelen/zwemmen/uitstapjes?
Zijn er ook nog ervaringen met het Koh Chang Paradise Resort?

do

Ko chang

#2 Bericht door do » donderdag 02 maart 2006, 12:47

Tip: huur een brommertje, probeer af te dingen bij alles wat je koopt behalve eten en drinken natuurlijk, want op ko chang is alles veel en veel duurder. Houd er rekening mee dat je op het strand veel verkopers zult tegenkomen, blijf vooral beleefd ook al heb je tig keer nee gezegd.
Geniet van de natuur en maak zekers een tripje naar de watervallen(met brommertje) Omdat ze aan het verbouwen zijn op ko chang zul je veel kakkerlakken tegenkomen s'avonds hou hier rekening mee.

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring

#3 Bericht door ed2000 » donderdag 02 maart 2006, 19:50

ik ben zelf in januari meegeweest op een dagexcursie van THAIFUN. Hele dag op de boot met bezoek aan diverse eilandjes in de buurt van koh chang waar gestopt wordt en je kan gaan snorkelen. Ik heb hier zelf erg veel plezier aan gehad en erg van genoten.

ed

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door JohanS » donderdag 02 maart 2006, 21:18

ed2000 schreef:ik ben zelf in januari meegeweest op een dagexcursie van THAIFUN. Hele dag op de boot met bezoek aan diverse eilandjes in de buurt van koh chang waar gestopt wordt en je kan gaan snorkelen. Ik heb hier zelf erg veel plezier aan gehad en erg van genoten.

ed
Van waaruit vertrok deze excursie ?

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring

#5 Bericht door ed2000 » vrijdag 03 maart 2006, 20:03

je wordt opgehaald in je hotel, waarna je via een klein bootje aan boord gaat op de grotere boot. Afhankelijk van je hotel, is dit of gelijk bij je hotel of achterin de pickup naar het strand. Ze vertrekken vanuit Whitesands beach

Wilma

Re: Ko chang

#6 Bericht door Wilma » woensdag 22 maart 2006, 09:29

do schreef:Omdat ze aan het verbouwen zijn op ko chang zul je veel kakkerlakken tegenkomen s'avonds hou hier rekening mee.
Ben net terug na een verblijf van 15 dagen op Koh Chang.
Heb daar slechts 1 kakkerlak gezien, valt dus best mee allemaal.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”