zoek een huis of resort verbijf in Pattaya voor 5 personen
Moderator: Loempia
zoek een huis of resort verbijf in Pattaya voor 5 personen
Hallo allemaal ga volgend jaar naar thailand en wel Pattaya ik ben opzoek naar een leuke plek waar ook kinderen wat aan hebben, de prijs mag tussen 30 a 40 euro per dag liggen, ik blijf 28 dagen en wil wel iets leuks.Wie weet er hier wat op alvast bedankt.P.S het liefst niet ver van mike store.
-
- Volwaardig lid
een leuke plek waar ook kinderen wat aan hebben maar in de buurt van mike
lijkt me bijna onmogelijk zoiets te vinden in die buurt .
ofwel een suite in de welcome plaza , die je misschien bij 28 nachten met flink wat discount voor dat bedrag zou kunnen worden aangeboden ( ze zijn daar zeer coulant en klantvriendelijk ) maar dan heb je wel enkel een zwembad voor de kids .
pattaya-park heeft ook bungalows in de tuin maar dat is dus wel een heel eind buitenaf gelegen richting jomtien .
lijkt me geen gemakkelijke forum-vraag hoor , dus good luck er mee zou ik zeggen

ofwel een suite in de welcome plaza , die je misschien bij 28 nachten met flink wat discount voor dat bedrag zou kunnen worden aangeboden ( ze zijn daar zeer coulant en klantvriendelijk ) maar dan heb je wel enkel een zwembad voor de kids .
pattaya-park heeft ook bungalows in de tuin maar dat is dus wel een heel eind buitenaf gelegen richting jomtien .
lijkt me geen gemakkelijke forum-vraag hoor , dus good luck er mee zou ik zeggen

live and let live !
[quote="henkypenky"]een leuke plek waar ook kinderen wat aan hebben maar in de buurt van mike
[/quote OOh wat jammer ik dacht er wat te vinden heeft iemand misschien iets anders dan niet ver weg

Heel jammer hoor , heeft misschien iemand iets anders in gedachten misschien een grotere kamer of iets dergelijk ik ga nu met mijn man en 2 kids dankjewel voor de moeite en de prijs wil ik graag niet duurder dan 50 euro.Denken jullie dat ik iets kan vinden die er goed verzorgd uitziet. dankjewel!!!!
-
- Volwaardig lid
tja , ik kan je dus een heel stuk verder buitenaf dan mike wel de zeer verzorgde service-suites en appartementen ten zeerste aanbevelen die net buiten pattaya-south richting jomtien liggen . twee slaapkamers en een woon-keuken gedeelte en prima badkamer . regelmatig verschonen van linnen en handdoeken , vriendelijk personeel , een kleine zwembad in de zon en een in de schaduw en last but not least : safe !barabara schreef:Heel jammer hoor , heeft misschien iemand iets anders in gedachten misschien een grotere kamer of iets dergelijk ik ga nu met mijn man en 2 kids dankjewel voor de moeite en de prijs wil ik graag niet duurder dan 50 euro.Denken jullie dat ik iets kan vinden die er goed verzorgd uitziet. dankjewel!!!!
verder niets voor de kids en geen animatie .
taxi-busjes kun je non-stop voor de deur aanhouden en kosten bijna niets naar pattaya of jomtien-beach .
eigen coffeebar en separaat openlucht restaurant /grill ( aanbieding voor 295 baht / 6 euro zoveel steak en seafood eten als je wilt ) .
helaas kosten die iets meer dan je budget , rond de 3000 baht , dus ca 60 euro zonder ontbijt maar tax inbegrepen .
waarschijnlijk krijg je bij langer verblijf op aanvraag per email ( adres staat op de site ) reductie .
de site waar ze op staat is :
http://pattaya-hotelrooms.com/TheResidenceGarden
groeten !
live and let live !
zoek een huis in Pattaya voor 5 personen
Ik denk wel iets voor je te hebben
Naast onze bungalow is er binnenkort eentje te huur. Kost 700 Euro voor een hele maand excl. electra en schoonmaak. Dus dan ben je per dag maar 25 euro kwijt. De bungalow is ruim: 160m2 en ligt in een heel mooi klein en groen wijkje aan de Thepprasit Road (Jomtien) en heel een groot gemeenschappelijk zwembad. De bungalow is geschikt voor 4 personen, maar die 5e lijkt mij geen bezwaar.
Info: alpesiam@gmail.com

Naast onze bungalow is er binnenkort eentje te huur. Kost 700 Euro voor een hele maand excl. electra en schoonmaak. Dus dan ben je per dag maar 25 euro kwijt. De bungalow is ruim: 160m2 en ligt in een heel mooi klein en groen wijkje aan de Thepprasit Road (Jomtien) en heel een groot gemeenschappelijk zwembad. De bungalow is geschikt voor 4 personen, maar die 5e lijkt mij geen bezwaar.
Info: alpesiam@gmail.com
zoek een huis in Pattaya voor 5 personen
Nog even een aanvulling op de vorige mail: foto's van onze (vergelijkbare) bungalow zijn te zien op: http://members.lycos.nl/peteralex/
De bungalow is te huur van 1 maart tot 1 oktober.
De bungalow is te huur van 1 maart tot 1 oktober.