tips voor hotels?
Moderator: Loempia
tips voor hotels?
Wij gaan begin november naar Australie maar zullen een stopover maken in Thailand. Nu willen we 2 nachten in Bangkok blijven en dan nog een dag of 5 ergens anders.
Wie heeft er leuke tips voor verblijfplaatsen voor ons?
We reizen met een kind van bijna 4 jaar.
Alvast bedankt!
Wie heeft er leuke tips voor verblijfplaatsen voor ons?
We reizen met een kind van bijna 4 jaar.
Alvast bedankt!
-
- Volwaardig lid
In Bankok is New Siam 2 erg leuk. Vlakbij Khao San road, maar in een erg rustig straatje gelegen! Zwembad en internet faciliteiten. Mooie, schone kamers voor en goede prijs. http://www.newsiam.net
Voor de overige dagen zou ik richting Kanchanaburi gaan, strand kan ook, maar ik neem aan dat je iets cultureels wilt zien. Met het boemeltreintje er heen is al super, heel mooie omgeving. Let wel op, er vertrekken er maar twee per dag!!!! Ter plaatsen kan je een kijkje bij de brug nemen en alles wat ermee te maken heeft. Olifantenrit maken, watervallen bezoeken en de tiger cave is natuurlijk vlakbij. Maar voor dat laatste zou ik ff een inschatting maken hoe je kindje dat gaat vinden.......
Veel plezier!!!
Voor de overige dagen zou ik richting Kanchanaburi gaan, strand kan ook, maar ik neem aan dat je iets cultureels wilt zien. Met het boemeltreintje er heen is al super, heel mooie omgeving. Let wel op, er vertrekken er maar twee per dag!!!! Ter plaatsen kan je een kijkje bij de brug nemen en alles wat ermee te maken heeft. Olifantenrit maken, watervallen bezoeken en de tiger cave is natuurlijk vlakbij. Maar voor dat laatste zou ik ff een inschatting maken hoe je kindje dat gaat vinden.......
Veel plezier!!!
- JohanS
- Volwaardig lid
Moeilijk
Er zijn zo veel hotels in Bangkok dat je keuze alleen afhankelijk is van wat je zelf wil.
Op onze Thailand website staant een aantal hotel waar wij zelf verbleven hebben en een kleine commentaar, misschien helpt je dit wat verder.
Op onze Thailand website staant een aantal hotel waar wij zelf verbleven hebben en een kleine commentaar, misschien helpt je dit wat verder.
-
- komt net kijken
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
Pak een taxi op het vliegveld, als je buiten komt staan er zat gereed. Kost iets van 200 baht (4,50 euro) om in Bangkok te komen, taxi chauffeur zal wel vragen of je de super highway wil nemen gewoon ja zeggen, zorg dat je wat klein geld(5 briefjes van 20 moet genoeg zijn) bij de hand hebt voor de tol. Ligt een beetje aan de tijd van aankomst, hoe lang die taxi er over doet. Er is ook een airport bus, 4 routes. Kosten 100 baht pp.
Okie
PS. zorg wel dat die taxi chauffeur z'n meter aan zet.
Okie
PS. zorg wel dat die taxi chauffeur z'n meter aan zet.
-
- komt net kijken
- Contacteer:
Leuk om hier tips te lezen, en hotel Siam2 lijkt me wel leuk. Omdat we maar 2 dagen in Bankok zijn wil ik niet te ver van het centrum zitten, loopafstand naar markten , leuke Thaise winkeltjes en restaurants. En in principe niet te ver van het Zuidstation , ik heb begrepen dat va hier de bus naar Hua Hin vertrekt.
Ik wil wel iedereen bedanken hier
Ik wil wel iedereen bedanken hier
-
- Expat
- Contacteer:
- JohanS
- Volwaardig lid
Express weg
Indien je de expressweg gebruikt zit je samen met de rit altijd boven de 100 THB.
-
- Volwaardig lid
tot nu helaas nog geen reactie van sis
indien ze niet meer dan rond de 800 baht wil uitgeven is siam-2 inderdaad een van de beste keuzes alhoewel ik van een vriend weet dat de pool nogal klein is en dat de kamers niet ideaal zijn voor vroeg-slapers want je hoort de tv soms van de kamer er naast en de badkamers zijn nogal kleine uitgevallen volgens hem .
persoonlijk zou ik met een kind voor een hotel met een tuin en goed zwembad gaan zoals het sc-parkhotel maar dan zit je natuurlijk meteen aan meer dan het dubbele bedrag .
hotelvragen zonder kategorie-vermelding zijn eigenlijk not-done voor zo'n grote stad met zoveel verschillende slaapplekken , sorry :-)

indien ze niet meer dan rond de 800 baht wil uitgeven is siam-2 inderdaad een van de beste keuzes alhoewel ik van een vriend weet dat de pool nogal klein is en dat de kamers niet ideaal zijn voor vroeg-slapers want je hoort de tv soms van de kamer er naast en de badkamers zijn nogal kleine uitgevallen volgens hem .
persoonlijk zou ik met een kind voor een hotel met een tuin en goed zwembad gaan zoals het sc-parkhotel maar dan zit je natuurlijk meteen aan meer dan het dubbele bedrag .
hotelvragen zonder kategorie-vermelding zijn eigenlijk not-done voor zo'n grote stad met zoveel verschillende slaapplekken , sorry :-)
live and let live !
-
- komt net kijken
New Siam II
Beste Jantra,
Ik heb net een berichtje geplaats of iemand ervaring heeft met New Siam II guesthouse en het Trang hotel. Weet jij misschien of je vroeg in kunt checken als je vrij vroeg aan komt met Eva Airlaines?
Alvast bedankt voor je reactie.
Ik heb net een berichtje geplaats of iemand ervaring heeft met New Siam II guesthouse en het Trang hotel. Weet jij misschien of je vroeg in kunt checken als je vrij vroeg aan komt met Eva Airlaines?
-
- Volwaardig lid
Re: New Siam II
in de link die ik je gaf bij de andere topic , van het new-world-hotel , geef je gewoon in je eerste reservatie-aanvraag-mail meteen je aankomst-tijd aan , dan houden ze daar zeker ( als vanzelfsprekend ) rekening meeronad schreef:Beste Jantra,

live and let live !