Eva Air
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Eva Air
Beste Prikkers,
Deze zomer gaan wij voor de vierde keer naar Thailand. Na twee keer met de Thai en één keer met China te hebben gevlogen, gaan we nu voor Eva.
We horen hier op zich allemaal goede berichten over. Maar we willen graag van jullie (thai kenners) ervaringen horen!!!!
Deze zomer gaan wij voor de vierde keer naar Thailand. Na twee keer met de Thai en één keer met China te hebben gevlogen, gaan we nu voor Eva.
We horen hier op zich allemaal goede berichten over. Maar we willen graag van jullie (thai kenners) ervaringen horen!!!!
-
- Volwaardig lid
-
- Veel ervaring
Langelaan
Ik heb onlangs bij Eva Air geboekt. Nu krijg ik afgelopen weekend een mail dat zij per 1 maart a.s. de luchthavenbelasting verhogen naar bijna 140 euro!!!! Ik kan ook voor eind februari betalen (vlucht is in oktober) en dan hoef ik de verhoging niet te betalen.
Eva Air heeft bij mij nu al afgedaan!!!!
:
Eva Air heeft bij mij nu al afgedaan!!!!

- JohanS
- Volwaardig lid
Algemeen
Dit is een algemene praktijk.
Ik heb 1 maand geleden onze tickets met Thai Airways onmiddellijk betaald om in mei te vertrekken. De enige reden is omdat er dan geen wijziging in de Taxen kan komen.
Ik neem wel steeds een goede annulatieverzekering omdat er wel steeds iets kan tussenkomen.
Ik heb 1 maand geleden onze tickets met Thai Airways onmiddellijk betaald om in mei te vertrekken. De enige reden is omdat er dan geen wijziging in de Taxen kan komen.
Ik neem wel steeds een goede annulatieverzekering omdat er wel steeds iets kan tussenkomen.
-
- Volwaardig lid