Excursies Koh Chang
Moderator: Loempia
Excursies Koh Chang
Hallo allemaal,
Wij vertrekken in juni naar het eiland Koh Chang en zijn benieuwd welke excursies er aan te raden zijn. Zo heb ik iets gelezen over Jungle-trekkings en Elephant-trekkings ! Wie heeft hier ervaring mee op Koh Chang ? En hoe ver is het varen naar de omliggende eilandjes zoals bijvoorbeeld Koh Mak ?
Alvast bedankt !
Groeten Nathalie
Wij vertrekken in juni naar het eiland Koh Chang en zijn benieuwd welke excursies er aan te raden zijn. Zo heb ik iets gelezen over Jungle-trekkings en Elephant-trekkings ! Wie heeft hier ervaring mee op Koh Chang ? En hoe ver is het varen naar de omliggende eilandjes zoals bijvoorbeeld Koh Mak ?
Alvast bedankt !
Groeten Nathalie
kho chang
ik was 2 weken geleden op koh chang , echt een aanrader , ik kan je de trip per boot aanbevelen vanuit "ban bao" het is een ganse dag en er word aan 4 eilanden aangelegd om te snorkelen , heel mooi coraal te zien ,en dit voor slechts 500 bath , eten en fruit inbegrepen , daarnaast zijn we de jungle ingtrokken naar de waterval , best te doen ,
geniet ervan
geniet ervan
-
- kenner
Nou neem van mij aan dat als je al snel zeeziek bent dat beslist zo ook in Thailand gaat.Nathalie Sneepels schreef:Hai,
De excursie waar je 4 eilanden aan doet lijkt me wel wat, nu wordt ik alleen vrij snel zeeziek. Met welke boot werd er gevaren en zijn er mensen ziek geworden aan boord ?
Heb ontzettend veel zin in mijn vakantie naar o.a. Koh Chang, het lijkt me er prachtig !
Groeten Nathalie
Zijn best veel mensen zeeziek hoor, op de boten.
Weet niet met welke boot er gevaren gaat worden, maar zeeziek is zeeziek waar je ook op zee zit.
Ik kon wel makkelijk reispilletjes krijgen in Thailand en dat scheelde wel.
Hai,
Ben al 2x eerder in Thailand geweest en ik moet toch zeggen dat het echt aan het type boot ligt waar ik ziek op wordt. Vandaar dat ik vroeg of iemand misschien wist met welke boot er gevaren wordt. Vanaf Phuket naar de Phi Phi eilanden hebben we twee uur op een boot gezeten en ben totaal niet ziek geworden. Laatst op Bali hebben we met een catamaran gevaren en dat was een complete ramp op de boot ! Ik neem uiteraard altijd vantevoren reispilletjes in !
Groeten Nathalie
Ben al 2x eerder in Thailand geweest en ik moet toch zeggen dat het echt aan het type boot ligt waar ik ziek op wordt. Vandaar dat ik vroeg of iemand misschien wist met welke boot er gevaren wordt. Vanaf Phuket naar de Phi Phi eilanden hebben we twee uur op een boot gezeten en ben totaal niet ziek geworden. Laatst op Bali hebben we met een catamaran gevaren en dat was een complete ramp op de boot ! Ik neem uiteraard altijd vantevoren reispilletjes in !
Groeten Nathalie
boot
het type boot waarmee we de 4 eilanden bezochten was een soort van veerboot voor passagiers , en vrij stabiel op het water , hadden dan ook geen last van deining of rollen en niemand was ziek van de ongeveer 20 gasten (heb het toch niet gezien ) de kapitein deelde pillen uit aan wie er wou , eerlijk gezegd het was een stralende dag met weinig of geen wind ,
,kortom het was genieten de dag lang , inschrijven kan aan de boot zelf op de pier in ban bao , of elders op het eiland , je word s'morgens opgehaald aan het hotel of hut en s'avonds terug
veel geluk nathalie
,kortom het was genieten de dag lang , inschrijven kan aan de boot zelf op de pier in ban bao , of elders op het eiland , je word s'morgens opgehaald aan het hotel of hut en s'avonds terug
veel geluk nathalie
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- heeft ervaring