vliegticket china airline, spoedvraag
Moderator: Loempia
vliegticket china airline, spoedvraag
Ik heb net een optie kunnen krijgen voor thailand vertrek 17 juli tot 11 augustus met china airline voor 3600 incl.tax en 3 nachten verblijf en eastin hotel bangkok. Is dit wel een redelijke prijs voor 4 personen 3 volwassenen en 1 kind. Ik moet vanmiddag weer reageren hierop als ik het wel wil. Graag met spoed info hierover, of andere sugesties.
- JohanS
- Volwaardig lid
Duur
Persoonlijk den ik dat dit duur is.
In mei gaan we voor +/- 730 euro per persoon met Thai Airways, wat toch een betere maatschappij is.
Vorig jaar hebben we in Augustus met Eva ongeveer 770 euro betaald.
Ik zou nog even verder zoeken maar indien alles rond deze prijs is, dan weet je het wel. Let op, ga eens vragen in een ander reisbureau.
Op dit forum staan meerdere adressen.
In mei gaan we voor +/- 730 euro per persoon met Thai Airways, wat toch een betere maatschappij is.
Vorig jaar hebben we in Augustus met Eva ongeveer 770 euro betaald.
Ik zou nog even verder zoeken maar indien alles rond deze prijs is, dan weet je het wel. Let op, ga eens vragen in een ander reisbureau.
Op dit forum staan meerdere adressen.
-
- Volwaardig lid
Ja ik heb ook al op ander sites en andere vliegtarieven zitten kijken en overal is het bijna het zelfde wat de prijs betreft voor deze periode. Ik krijg hoorde ik net van 333 travel ook nog eens 2 tweepersoons kamers voor die 3 nachten dus, henky dit is dus een goede aanrader?????
Ik zou verder nog zeker 4 nachten willen doorbrengen in bangkok en dacht aan een hotel in chinatown wat denken jullie ervan?????? of kan ik gewoon in het eastin hotel verder boeken voor deze dagen. Alvast bedankt.......
Ik zou verder nog zeker 4 nachten willen doorbrengen in bangkok en dacht aan een hotel in chinatown wat denken jullie ervan?????? of kan ik gewoon in het eastin hotel verder boeken voor deze dagen. Alvast bedankt.......